כמה נמוך ירדנו: שער ה”ספורטס אילוסטרייטד” החדש

לפני כמה ימים נחשף שער ה”ספורטס אילוסטרייטד” החדש לשנת 2015 בכיכובה של האנה דייוויס, בלונדינית נאה וחטובה שעומדת במקום בו בר רפאלי עמדה בעבר.

כלומר, לא בדיוק. הגוף יותר פרונטלי אבל זו אותה תנוחת ידיים המושכת מטה את הביקיני הזעיר ממילא בקטע מתריס-פתייני כזה. אצל דיוויס רואים טיפה יותר מאיבר המין. בקטנה. רק לא ברור אם התבלבלו שם במערכת ובעצם מדובר בשער החדש ל”פלייבוי” אבל מה שבטוח זה שכברת דרך ארוכה עברנו מאז השער הראשון של מגזין הכרומו המצליח עד הלום. והמסקנה: לס איז מור בעיני המו”ל.

קשה להאמין אבל השער הראשון, עם בבט מארץ’ ב-1964 היה נחשב לחושפני בזמנו. כמה תמים בדיעבד. עמדה לה עם ביקיני לבן של סבתא ותנוחה נאיבית של ילדה צוחקת בים. ותראו לאן הגענו היום, פוזות על סף העירום. הרבה נאמר על הדוגמניות היפות המיועדות לחרמנים שיתלו את התמונה על המסך ויריירו. גם אין טעם לחפש בשורות פמיניסטיות פה כי הן כנראה מסתתרות בחלק התחתון של הביקיני. כלומר, אין. אבל האם מדובר לפחות בשער סקסי? גם לא בטוח. כשהכל כה גלוי, האם זה באמת מפתה מישהו? במבט ראשון הרגשתי שהשער נמוך ודי מביך. לא משהו לשלוח לאבא. מפיקים של סרטים כחולים כבר בטח מפנטזים איך הבחורה תשתלב יפה בתעשייה.

דיוויס מאתגרת את המילה “נמוך”.

כשריהאנה מתפשטת מדי יום, מיילי סיירוס עושה קליפ בעירום ובגדול, כל כוכבת מסירה בגדים בכל מקום, באמת קשה לבוא בטענות למגזין כזה. אם פרצופה של דיוויס מייצג את התרבות הנוכחית אז שוב נתקענו עם בלונדינית תכולת עין, שזופה, בעלת ציצי ומידות ענוגות. שום דבר חדש תחת השמש. רק שעם השנים קו הביקיני יורד מתחת למפלס ים המלח. מה המסר שעובר מדור לדור? תתפשטי, רק תתפשטי. לפעמים אני חושבת שאפילו גברים היו חשים אי נוחות מול שער כזה או רוצים לזרוק לה מגבת ולומר, “תתכסי קצת, נו”. 

רפאלי בפוזה האהובה על המגזין.

ולמרות שהשער הזה מרגיש לי אידיוטי וממוחזר, אני הכי בעד עירום ותמונות חושפניות בטעם טוב. אבל כן, אני מעדיפה את העירום אמנותי ובעל אמירה ויזואלית, חלק מהחזון הקונספטואלי של הצלם. כשקייט מוס מצטלמת בעירום זה איכשהו יוצא תמיד איכותי ולא צעקני. אפילו הצילום ההוא של נסטסיה קינסקי עם הנחש, שתיעד ריצ’רד אבדון, היה מופלא. 

אז מודה, אני לא רוצה לראות דוגמנית בלונדינית מביטה אלי באופן סתמי ומשחקת אותה מתלבטת לגבי החלק התחתון. ” להוריד או לא להוריד?”, ממש דילמת שייקספיר על החוף. כל כך רוצה להוריד? יאללה, תורידי עד הסוף. נראה אותך. רק עזבו אותי מהעלק התלבטות הפוטוגנית שלך.

מארץ’. אוי, התמימות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן