הדבר האחד הכי חשוב שיעזור לכם להפוך לעשירים

כולנו חולמים להיות עשירים. עד כמה שננסה להכחיש זאת, יש קשר ישיר בין העושר שלנו לאושר שלנו, ובעוד אנחנו ממש לא צריכים להפוך לביל גייטס כדי להיות שמחים, רצוי שלפחות נדע שבחשבון הבנק שלנו יש מספיק כסף כדי לקיים אותנו ואת יקירנו ברווחה כדי להפוך את החיים שלנו לשלווים ונחמדים יותר.

אתם לא רוצים לעשות יותר כסף? (מודעה)

אבל איך הופכים לעשירים? אף אחד עדיין לא ממש פיצח את השאלה הזו. חלק ממלאים לוטו כל שבוע, אחרים הופכים ליזמים. יש גם את אלה שלומדים שנים על שוק ההון, יודעים בדיוק מה להשקיע ומתי, או לחלופין סוחרים באופציות בינאריות שמאפשרות להם לעשות כסף טוב במהירות גבוהה ובקצב מפתיע. 

בריאן דה האף, המנכ”ל של חברת Aha!, חלק לאחרונה את העצה שלו, הדבר האחד שהכי חשוב לדעתו בדרך אל העושר. “חשבתי על זה הרבה כמנכ”ל של חברה שגדלה במהירות”, הוא אומר. המסקנה, אליה הגיע אחרי שלמד פסיכולוגיה בברקלי וצבר נסיון רב בעולם העסקים, פשוטה אך גם מאוד הגיונית: הדבר האחד הכי חשוב שיעזור לכם להפוך לעשירים הוא לעבוד יותר קשה מכל אחד אחר שאתם מכירים.

תחשבו על זה. גם אם אתם לא האנשים הכי מוכשרים בסביבה, גם אם יש לכם עוד הרבה מה ללמוד – אם לא תרפו, תעבדו קשה ותציבו בפניכם מטרות הסיכויים שלכם להצליח ולהתעשר עולים ועולים. עצלנים בקושי מתעשרים. לאנשים חרוצים, לעומת זאת, יש סיכויים הרבה יותר טובים. “אל תתנו לסקפטיים להטעות אתכם”, אומר דה האף: “ווינרים פשוט עובדים קשה יותר ממה שכל השאר חושבים שאפשר”.

תמונה: Shutterstock

 

עבודה קשה לא חייבת כמובן להיות קשורה לג’וב הנוכחי שלכם. גם אם תשקיעו את כל האנרגיות שלכם בלמידה של מקצוע חדש ורווחי זה יוכל להשתלם. דה האף מסביר מה התהליכים הטבעיים שקורים אצל כל מי שעובד קשה, ועוזרים להגיע לעושר הנחשק:

מקצועיות – על פי מלקולם גלאדוול שכתב את הספר Outliers, להגיע למקצועיות מוחלטת בשדה מסויים דורשת 10,000 שעות של נסיון באותו שדה. אם נחלק לשבועות עבודה של 40 שעות בשבוע – זה יוצא חמש שנים. המון זמן. ככל שתעבדו קשה יותר – כך תעברו את הסף הזה מהר יותר ותהפכו למאסטרים של התחום בו אתם רוצים להצליח.

תובנה – כשעובדים הרבה בתחום מסויים, לומדים לזהות בו דפוסים ובעיות שלאו דווקא רואים בשגרה. הדרך להפוך ליעילים יותר וחכמים יותר בנוגע לתחום בו אתם עוסקים היא פשוטה: התעמקו בו יותר מכל השאר, ובכך תגיעו לתובנות העמוקות ביותר.

רעננות – כשאתם עובדים קשה אתם גם משתפרים על בסיס קבוע. אתם לומדים דברים חדשים, אסטרטגיות עבודה חדשות, יעילויות חדשות. שעות עבודה רבות אולי ינגסו לכם בשעות השינה, אך גם יהפכו אתכם למפוקסים יותר וטובים יותר במה שאתם עושים.

אתם לא רוצים לעשות יותר כסף? (מודעה)

 אף אחד לא אמר אי פעם שזה קל להתעשר. אם נהיה כנים, גם האסטרטגיה הזו לא מבטיחה במאה אחוז להפוך לעשירים – אבל בהחלט מגבירה את הסיכויים. הגיע הזמן לשנס מותניים, להודיע לחברים ששעות הפנאי שלכם הולכות להצמצם – ולהתחיל לדאוג לעתיד הכלכלי שלכם. רק עשו לנו טובה, כשתהפכו לעשירים אל תשכחו איפה הכל התחיל.

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן