מעצב השיער הזה עלה על עונש מבריק לילדים סוררים

הורים מתוסכלים לא פעם מילדיהם כשהם מגלים שהצאצא התנהג לא לעניין, הפגין חוסר כבוד או אחריות, פגע באחר או זלזל. מה שזה לא יהיה, בעידן של התערערות סמכות ההורים קשה למצוא דרכים אפקטיביות לגרום ליורש שלכם להתאפס על עצמו ולשנות התנהגות. אבל אם זה תלוי במעצב השיער ראסל פרדריק נמצא פתרון מסמר שיער.

האיש, המתמחה בתספורות מגניבות במיוחד, מציע תספורות חינם עבור הורים שיביאו את הפרחח שלהם למספרה. שם הוא יזכה בתספורת יצירתית שלא ישכח כל כך מהר.

מדובר כנראה בעונש האולטימטיבי: “בנג’מין באטן ספיישל”. ולא, הילד לא יראה כמו בראד פיט אבל בהחלט יהיה לו את השיער שלו מהסרט המפורסם. במילים אחרות: תסרוקת של אדם מבוגר.

כן, אין כנראה מבאס מזה עבור ילד שמגיע לבית הספר. הבעיה בעונש החינוכי הייחודי הזה היא כי התספורת הזו תהפוך אותו למוקד ירידות ובריונות בקרב שאר הילדים ומכאן שמדובר במעגל אימה. זה השיימינג המוחלט. מצד שני אם הוא עצמו היה הילד הבריון שפגע באחר כך בהחלט ילמד לקח. 

אז אם התלבטתם בין לקחת את האייפון, למנוע ממנו טלוויזיה או להטיל וטו על יציאות לשבוע כעת תוכלו לאמץ את הפתרון הזה. אחרי ההשפלה הזו כנראה הילד לא יעשה דבר אחד רע כל חייו. האמן פרסם באינסטגרם את הכיתוב הבא:

“So u wanna act grown… well now you look grown too”

פרדריק עצמו בחן את האפקט על אחד מילדיו לאחר שזה נכשל בציוניו. אבל לאחר התספורת האיומה הציונים של בנו עלו פלאים. “הורים אבודים”, מספר פרדריק ,”הם אינם יכולים להפעיל אלימות כמו הורים בעבר אבל הם עדיין צריכים לעשות משהו”.

ועדיין, חוקרים רבים מאמינים ששימיינג כזה הוא הרסני. בינתיים מה שיצא מכל זה זה אחלה יח”צ ל”בנג’מין באטן”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן