לראשונה יש ל”מיס תבל” הזדמנות היסטורית להפוך מילים יפות למעשים

אם היה נדמה כי אף אחד לא מתייחס ברצינות לקלישאה של מלכות יופי המתפייטות על רצונן לקדם את השלום העולמי שימו לב לסיפור הבא. מיס תבל המהממת פאולינה וגאס מקולומביה קיבלה לא מזמן הצעה שמעמידה במבחן את המחויבות של מלכות יופי להפוך מילים יפות למעשים.

מורדים קולומביאניים ממיליציית “פארק” הציעו לווגאס לסייע בשיחות המו”מ שלהם לשלום עם הממשלה, לא פחות. באתר שלהם פורסם שהם שלחו לה הצעה בהתאם לדבריה כאשר התמודדה על התואר הנכסף. בזמנו וגאס, 22, מסרה בראיונות שהיא שואפת לשלום בארצה אך בינתיים היא לא הגיבה להצעה המעניינת. מה שנקרא, מילים לחוד ומעשים לחוד. 

בשנתיים האחרונות המורדים ניהלו שיחות עם הממשלה אבל כנראה שאלה לא הניבו תוצאות אם הם נדרשים לתיווך של מיס תבל. המורדים והממשלה כן הצליחו להסכים על אוטונומיה בשטחים שבמחלוקת אך הם שואפים ליותר.

מקור: אינסטגרם

שני הצדדים מנסים להגיע להסכמה בימים אלה אבל בינתיים המו”מ שמתנהל בהוואנה נקלע למבוי סתום. מכאן המורדים הזמינו את מיס וגאס באופן אישי לקובה כדי שתצטרף לשיחות. לגמרי קטע ענק כל הסיפור הזה ובינינו, לא תזיק נוכחות של בחורה הורסת כמוה כדי להרגיע את הצדדים ולרכך את כל המתיחות הטסטוסטרונית הזו.

כעת, כשיש סוף כל סוף הזדמנות אמיתית למיס תבל להביא שלום עולמי, נקווה שהיא תעשה משהו בעניין כדי שהקלישאה אולי תתבטל. לטיפולך מיס וגאס.

דרך BBC

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן