צפו באיחוד ההיסטורי של “הצלצול הגואל”

חברי הקאסט המקורי של “הצלצול הגואל”, סיטקום הניינטיז האולטימטיבי, הגיעו לאיחוד חד פעמי בתוכנית הלילה של ג’ימי פאלון אתמול – וסיפקו זריקת נוסטלגיה לא צפויה לכל ילדי שנות השמונים והתשעים שם בחוץ.

האיחוד המפתיע הגיע בצורת מערכון ארוך במיוחד (שמונה דקות!), שלצורכו שוחזר הסט של הסדרה. כל חברי הקאסט המקורי מלבד דאסטין דיימונד הגיעו לבקר: זאק, קלי, ג’סי, סלייטר וכמובן המנהל בלדינג. גם פאלון היה שם, וגילה שהוא היה אחד מהחבר’ה עד שהחליט בשלב מסוים לעבור לניו-יורק ולנסות להיות קומיקאי. “מי יודע”, הוא אומר לחבריו: “אולי אפילו יום אחד אצליח לצאת עם ניקול קידמן“.

הביצוע של המערכון הזה מדוייק להפליא – כולל המלתחה הצבעונית, האזכורים לרגעי מפתח בסדרה (כדורי ההמרצה של ג’סי הנרגשת) ועד לעקיצות הדדיות מצד השחקנים על הקריירות שלהם, שלא הצליחו להתרומם אחרי רדת “הצלצול הגואל”. אפילו כתוביות הסיום שם!

הדבר היחיד שקצת מוריד מהחגיגה היא היעדרו של סקריץ’. הפעם האחרונה ששמענו על ג’סטין דיאמונד, השחקן ששיחק את סקריץ’, היתה לפני מספר חודשים, לאחר שנעצר בעקבות קטטה המונית בבר. לפני כחודש הופיע דיימונד בבית המשפט וטען שם שהוא כופר באשמה. השחקן הוותיק מופיע בתקשורת אחת לכמה שנים, בדרך כלל בהקשרים לא כל כך חיוביים. לא ברור אם היעדרו מהמערכון היתה בגלל הסיבוך הנוכחי עם מערכת החוק, חוסר רצון של חברי הקאסט האחרים לפגוש את החבר הבעייתי או פשוט מיאוס מוחלט של דיימונד עצמו מהדמות של החנון המשונה. למרבה השמחה זה עובר לא רע גם בלעדיו.

דרך The Concourse

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן