האיש הזה היה כל כך מרוכז בסמרטפון שלו שפספס דבר ענק בתמונה

הסמרטפון הוא חברו הטוב של האדם אבל לפעמים הוא מתנהג כמו חבר מניאק שמפתה אותך להתרכז בו ולפספס עולם שלם בחוץ. כל כך הרבה ביקורת נמתחה על בני אדם שהפסיקו להביט לעיני בן הזוג האהוב שלהם בארוחת הערב, אנשים שהפסיקו לתקשר ביניהם ובכלל, תחושה שכל אדם לעצמו. מעולם לא חיינו בעידן בודד ומנוכר מזה.

אבל בדרך כלל באמת לא פספסנו מחזה כה יוצא דופן כמו מה שקרה לאיש הזה, אשר תועד בקליפורניה על ידי Eric J. Smith. לוויתן ענק ומופלא חלף ליד האיש וסירתו, מחזה שכל חובב טבע היה נטרף מהתרגשות, והבן אדם רק בהה באדישות לעבר המסך שלו. תיזמון כזה דפוק לא נראה הרבה זמן. 

נכון, ייתכן שהוא כבר צפה בלווייתן מאה פעמים לפני התצלום הזה עד שפיתח אדישות. נניח. התמונה הפכה לוויראלית בזכות המסר הגדול שהיא מעבירה, על מה נהיה מאיתנו ועד כמה הטכנולוגיה והעיסוק שלנו בה הרחיקה אותנו מהטבע ומהרגעים הקסומים הקיימים סביבנו בכל שנייה נתונה. כמה אנחנו מפספסים כי המכשיר ינק לתשומת לב. שנייה אחת והופ, הרגע הלך. במקרה הזה, לוויתן מהמם במרחק שני מטר ממנו.

ניתן להניח גם שהאיש הפליג במיוחד כדי לראות לוויתנים ובדיוק כשהתייאש והחליט לסמס לחבר “אין כלום, אני חוזר” הלוויתן הבליח מהמים. לפחות זה עדיף מאשר ההוא שגלש על לוויתן מת, עליו כתבנו בעבר.

דרך Neatorama

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן