תועד: הרגע בו פדופיל מופיע כדי לפגוש נערה בת 14 ולקיים עמה יחסי מין

זה ג’ונגל בחוץ ואכן, העולם הוא מקום מבהיל ומסוכן, במיוחד אם את נערה בת 14 שמתכתבת עם גבר שיכול להיות אבא שלך אך רוצה רק דבר אחד ממך: סקס. לפחות החיים מעניקים הזדמנות לראות איך פדופיל כזה מקבל בדיוק את מה שמגיע לו הודות לנחישות של אזרחים מודאגים.

ראו גם: פדופילים ישראלים מורשעים בניגוד לרצונם ב”רשת חברתית” חדשה

רוג’ר לי זכה לחוות את נקמת האינטרנט. הוא חשב שהוא מתכתב עם נערה בת 14, תלמידת בית ספר. למעשה, האיש שהזדהה און ליין בכינוי “ForHire”, צ’וטט ושיתף תצלומי עירום שלו עם קבוצת פעילי אינטרנט “Dark Justice” (צדק שחור). הפעילים התחזו לנערה ופתחו פרופיל מזויף באתר הקהילתי Badoo במטרה לצוד אותו.

לי התוודה און ליין שניהל מערכת יחסים עם בת 12. למעשה, האיש הורשע על יחסי מין בהקשר זה. התכתובות נמשכו מספר ימים במהלכם האיש פירסם דברים בעלי אופי מיני. “הנערה” סיפרה לו שהיא גרה בניוקאסל ולכן לי, בן 45, החליט לנסוע 482 ק”מ בשביל סקס שפינטז עליו כשהבין ממנה שהוריה לא בבית. המפגש נקבע בגשר מילניום. 

הפדופיל הגיע למקום רק כדי להיעצר על ידי צמד גברים רודפי צדק כשהמצלמה מנציחה את המעצר האזרחי. הסרטון מעיד כי לי ממש לא אהב את הרעיון וניסה להימלט.

כאשר הוא נשאל “האם אתה חושב שזה לגיטימי להיפגש עם נערות מתחת לגיל החוקי” האיש ברח. אבל לפחות השאיר אחריו שובל של עקבות מידע. כל התכתובות והסרטון הועברו למשטרה שטיפלה במקרה ביעילות. לי עוד הספיק לאיים בהתאבדות אבל הוא נעצר לפני שהספיק לממש זאת.

הוא הודה במיוחס לו ונכלא לשנתיים וארבעה חודשים. לי יהיה רשום כפדופיל והשופט קבע שמדובר באדם שעלול להביא לסכנה ליד ילדים. בקיצור אף פעם לא מיותר להזכיר לילדים לא להתכתב עם זרים. 

 

דרך Mail Online

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן