צדק מגדרי: מצלמת המפשעה מתעדת מבטים מחפיצים של נשים

אם נאמין לסרטוני היוטיוב של הערוץ Crotch Cam, נגלה שהטרדות מיניות והחפצה הן לא נחלתן של נשים בלבד. הערוץ, שפעיל כשנה, מפרסם סרטוני מצלמה נסתרת שמוטמנת במכנסיים של גבר שנוסע ברכבת התחתית בלונדון. המצלמה מתעדת כל התייחסות נשית למפשעה המדוברת, שעל פי המצלמה בולטת בצורה בוטה ממש.

“הן מדברות על זה בקול רם, על הצורה ועל הגודל של זה, על הזווית, האם זה אמיתי או האם זה מזויף?”, נכתב לפני הסרטון החדש, שעלה בערוץ בסוף השבוע (באנגלית זה גם מתחרז): “הן מאיימות לאחוז בזה, לנעוץ אצבעות ולמשש את התמימות שלי. גברים צריכים לעמוד יחד על הרגליים, ולהראות לנשים שאנחנו יותר מחתיכת בשר!”. על פי עדות בעל הערוץ, בזמן שהוא מצלם את הסרטון הוא בדרך כלל עושה עצמו ישן או קורא עיתון.

לא ברור אם מסר ההעצמה הגברית רציני או שהוא בהפוך על הפוך. בכלל, לא ברור אם הדיבורים של הנשים שצולמו בוהות בבליטה הם אמיתיים או לא, וגם אם כן, כל עוד הן דיברו בשקט ביניהן המרחק בין זה לבין הטרדות מיניות, כפי שהמון בחורות חוות כל יום, רחוק מרחק שנות אור.

ועדיין – הסרטונים של “מצלמת המפשעה” פופולריים מאוד. הסרטון הראשון שהועלה לערוץ לפני שנה זכה ליותר מ-30 מיליון צפיות. הסרטון החדש, בן ארבעה ימים בלבד, עומד בינתיים על רבע מיליון צפיות “בלבד”.

מה כל זה אומר? כנראה שאם מתיישב מול בחורות גבר עם זיקפה בולטת במכנסיו הן יגיבו אליה בינן ובין עצמן – ושיש הרבה מאוד אנשים שמעוניינים לראות סוג כזה של הטרדות. אולי כי זה נראה להם מצחיק, אולי כי זה מפחית, לדעתם, את החומרה של מעשי הטרדה מינית נגד נשים. כך או כך – אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן