פרשה של ילד בן ארבע שנחקר בחשד לאונס ילדה מעוררת דיון ציבורי רחב

כל דור נוהג לומר על קודמו כי “הילדים של היום אינם הילדים של פעם” אבל ספק אם מישהו התכוון בכך לתופעה המצמררת הבאה שהתגלתה בבריטניה. תופעה מטרידה מאוד התגלתה באומת הביסקוויט והתה, בה ילדים מתחת לגיל עשר מעורבים במקרים חמורים של אונס ותקיפה מינית. בדרך כלל אנחנו שומעים על היפוך היוצרות, כשהמבוגר הוא האשם אבל הודות לחוק חופש המידע, התגלה היקף הזוועה של ילדים הפוגעים מינית בילדים אחרים.

ראו גם: סטודנטים נשאלו אם היו אונסים אם לא היו השלכות וכך ענו

שום הליך פלילי לא ננקט כלפי הקטינים, מאחר והם מתחת לגיל עשר, אבל הם כן נחקרים. ממקרים כאלה ניתן להסיק מסקנות רבות שיעזרו אולי למגר את התופעה.

מומחים טוענים שברוב המקרים מדובר בילדים שהיו קורבנות לאונס ותקיפה בעצמם. הנתונים מדאיגים: בימים אלה ילד בן ארבע נחקר במשטרה בחשד לאונס כאשר 800 ילדים מתחת לגיל עשר נחקרו במשך 6 השנים האחרונות על כך שהתקיפו ילדים אחרים. ואם זה זיעזע אתכם אז דעו שהיו מקרים של תקיפות מיניות מצד ילדים בני שלוש!

מי אשם? לדברי המומחים התשובה היא אתרי פורנו נגישים והפיכת ילדים לאובייקטים מיניים על ידי הוריהם בבית. לא צריך להיות גאון הדור כדי למנוע מהילדים שלך לצפות בסרטים כחולים אבל לא כל אחד אמור להיות הורה כנראה על פי הממצאים. היעדר חינוך, גבולות וערכים מוביל לתוצאות הרסניות. עדיף לא לדעת מה יהפכו הילדים הללו בעתיד ללא עזרה.

בשלוש השנים האחרונות מספר התקיפות המיניות של ילדים מתחת לגיל עשר הכפיל את עצמו. ללא ספק, משהו רקוב בממלכת בריטניה אבל סביר להניח שהבעיה לא קיימת רק שם אלא בעולם המערבי בכלל. במקרה הזה פשוט התגלה המידע הרגיש הזה שצף וטלטל את האומה.

בין 2011-2014 נרשמו 2,823 פשעים מכל הסוגים בקרב ילדים מגיל 1-10. בהרבה מקרים הגיל אפילו לא נרשם ולכן בעצם מדובר ביותר מקרים מטרידים שלא ידועים. הנתונים הקשים נחשפו ב”סאנדיי מירור”, לאחר ש-33 כוחות משטרה מרחבי בריטניה התאחדו עם בקשה לקבלת המידע על פי חוק חופש המידע.

על פי החוקרים, ההתנהגות האלימה של הילדים “לא צצה משום מקום”. מדובר בילדים שראו וחיקו את הוריהם ומצאו לעצמם “קורבן” חלש מהם. בהקלטה אחת מתועד ילד בן ארבע מבצע אונס. במקרה אחר, ילדה בת תשע צילמה ילדים אחרים בעירום. ולא כדי להיות הצלם ריצ’רד אבדון הבא.

המשפט “העולם שייך לצעירים” מעולם לא היה מבאס יותר.

דרך Mail Online צילום אילוסטרציה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן