הפאוור ריינג’ר האדום נעצר והרס לנו את הילדות

עם כח גדול מגיעה גם אחריות גדולה, אבל בזמן שבסדרות הטלוויזיה לילדים הגיבורים תמיד לוקחים את המשפט הזה ללב, במציאות זה לא תמיד העניין. השחקן ריקרדו מדינה ג’וניור, ששיחק את הפאוור רנג’ר האדום בכמה מסדרות הילדים שנשאו את השם הזה, נעצר אתמול בחשד שרצח את שותפו לדירה. 

על פי הודעה לעיתונות שמסרה משטרת לוס אנג’לס, התקרית החלה כשמדינה וחברתו פרשו לחדר השינה שלהם. על פי החשד, השותף לדירה, ג’ושוע סטר, הלך אחריהם ופתח את דלת החדר בכח. מדינה, ששומר חרב בסמוך לדלת, דקר אותו בביטנו. סטר הובהל לבית החולים, שם הרופאים קבעו את מותו. מדינה נעצר ומואשם ברצח. הוא לא שילם את דמי הערבות, שנקבעו על סך מיליון דולר, ועדיין נמצא במעצר.

ילדי שנות התשעים יכולים להתעודד בדבר אחד: לפאוור ריינג’רס היו הרבה גילגולים, ואם גיבור הילדות שלכם היה ג’ייסון הרנג’ר האדום מהגירסה המערבית המקורית של הסדרה – לא מדובר באותו שחקן. מדינה שיחק בגרסאות מאוחרות יותר של הסדרה: Power Rangers Wild Force ששודרה החל מ-2002 וגם Power Rangers Samurai ששודרה ב-2011. 

מדינה ג’וניור נולד ב-1977. את קריירת המשחק שלו הוא התחיל ב-2002, בתור הרנג’ר האדום. בתחילת שנות ה-2000 הוא התארח בסדרות כמו ER ו-CSI, אך חזר בסופו של דבר למותג הילדים שבנה אותו, אך בשינוי תפקיד: בשתי העונות של Power Rangers Samurai הוא שיחק את דקר הרשע, ולא את אחד מהריינג’רים הטובים. סמלי, לאור התקרית שככל הנראה תסמן את סוף הקריירה שלו. 

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן