לאחר שהקשיש הזה נשדד, האינטרנט החזיר לו את האמון במין האנושי

לפעמים, כשהאנושות מאכזבת אותנו, האינטרנט מוכיח שביכולתו להחזיר את האמון בבני אדם. אלן ברנס הוא נכה בן 67, ששבר את עצם הבריח שלו במהלך שוד אלים מחוץ לביתו שבגייטסהד שבאנגליה. 

אלן נולד עם מספר פגמים גנטיים, הכוללים בין השאר לקויות ראייה, בעיות בהורמוני הגדילה ועוד. השודד לא התרשם מהנכות שלו, ודחף אותו לקרקע במהלך השוד. בעקבות הנפילה נשברה עצם הבריח של אלן, אך זו לא היתה הבעיה הגדולה ביותר: האירוע גרם לו להרגיש לא בטוח בביתו שלו – ועבר לגור אצל אחותו עד שיצליח למצוא לעצמו בית חדש.

איך בדיוק אדם שהוא גם נכה וגם פנסיונר אמור לגייס מספיק כסף כדי לעבור דירה? למזלו של אלן, גולשי האינטרנט פתחו את ליבו למקרה הזה – והסכימו לתרום לו מספיק כסף כדי שיוכל לעבור דירה בקלות ובנוחות. “אני מנסה לגייס 500 פאונד לאלן, שיעזרו לו לעבור דירה וכך להרגיש בטוח יותר בסביבתו. הגולשים תרמו מעל ומעבר – נכון לעכשיו מעל 203,000 פאונד. אם אתם חלשים במטבע חוץ, מדובר בלמעלה מ-1,200,000 שקלים. 

כאן מתועד המפגש שלו עם האישה שאחראית להתגייסות המדהימה הזו. אחותו של אלן הופתעה מההיענות, ובמיוחד מתרומות רבות שהתקבלו גם מחוץ לאנגליה: “אנשים תרמו לנו מקנדה, הולנד, ארצות הברית וניו זילנד”, היא סיפרה. 

גיבור המלחמה מת בודד – מאות גולשים באו ללוות אותו בדרכו האחרונה

אלן עצמו הופתע גם הוא מהנדיבות שהפגינו כלפי הסיפור שלו זרים מוחלטים. “שמעתי על גיוס תרומות וארגוני צדקה, אבל בסך הכל יש לי עצם בריח שבורה, לא תארתי לעצמי שהתגובה תהיה כזו. להגיד ‘תודה’ פשוט לא מספיק במקרים כאלה, לא?”, הוא אמר.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן