הגבר שקיים יחסי מין עם דולפינה בסרט חדש: היא פיתתה אותי

כנראה שלא כל האנשים נועדו להתאהב בבני אדם. גבר אחד בשם מלקולם ברנר מוכיח היטב שלאהבה אין גיל או מין במובן הרחב של המילה. האיש מתאר בפתיחות את הרומן שניהל במשך שנה, אשר כולל יחסי מין, עם דולפינה בשם דולי וזה בדיוק כמו שזה נשמע: ביזאר ברמות קשות לעיכול. לא שניתן להאשים את האיש שהתאהב בדולפינה. אין על היצור המימי הזה.

הדולפין שאהב אותי: האישה שזרמה עם היונק מדברת לראשונה

הרומן החל לדברי ברנר, 63, אי שם ב-1971, והפרטים נחשפים בסרט תעודה חדש, “Dolphin Love”. מדובר ביצירה שתשאיר הרבה אנשים בהלם. הסרט הוקרן בהקרנת בכורה בשבוע שעבר בפסטיבל סלמדנס ביוטה, ארה”ב. לדברי ברנר, הייתה זו דולי הדולפינה החרמנית ש”שפשפה” את עצמה עליו. אכן, אסרטיביות לשמה אם להאמין לו.

אבל התשוקה בין האיש לדולפינה לא הסתיים רק בשפשופים והם קיימו יחסים מיניים “בהסכמה” באחד הערבים בפארק שעשועי מים בפלורידה לאנד. מה זה אומר בדיוק נצטרך לראות על המסך. ברנר מודה שהוא פשוט “נפל בקסמיה” של דולי לאחר שזו לדבריו חיזרה אחריו כמה פעמים. הרומן ביניהם נמשך כשנה.

הביטו על הצעד החיובי בסיפור: אין קבלת סמסים באמצע הלילה “ער?”, אין טענות וביקורת אינסופית על אי שביעת רצון, אין לחטוף על הראש אם אחד הצדדים שכח את יום ההולדת. נראה שדולי תהפוך לחלום הרטוב של לא מעט אנשים אחרי הסאגה השערורייתית הזו. וברצינות, מדובר בסיפור רגיש ובעייתי כי איך באמת ניתן לדעת מה הרגיש הצד השני?

בסרט אפשר לשמוע משפטים כמו “התחלתי לשפשף אותה לאורך גבה עד לזנב. איך ששיפשפתי אותה דולי הסתובבה בעדינות על ידי”. כן, האיש לא חסך והוא המשיך לתאר לפרטי פרטים את הסקס הלוהט בליווי אנימציה הממחישה את מה שהתחולל באותם ימים לוהטים. “הדולפין מאוד מודע” הסביר ברנר להגנתו, “זה יצור אינטליגנטי מאוד וזה היה בהסכמה. המין עצמו היה נפלא ומדויק”.

ברנר זכה לרגעים אינטימיים עם אהובתו בתקופה בה תיעד דולפינים בצילום. “זה כמו להיות עם נמר או דב”, סיפר, “דולפין יכול להרוג אותך בשתי שניות אילו רצה”. דבריו רק מחזקים את מה שעלה ברומן שכתב, “Wet Goddess”, וחייבים להודות שלא היה מזיק שגברים יתארו את יחסיהם באופן כה מאוהב כמו שהוא. ספר, סרט, זה אפילו מעורר קנאה.

כמה אנימוטורים דחו את הצעתו לשתף פעולה בפרויקט כאשר פנה אליהם בגלל אופיו המעורר מחלוקת. באופן מעניין, איש לא עזב את אולם הקולנוע בבוז, כפי שתיאר ברנר בבלוג שלו. כיום מעשיו היו נתפשים כלא חוקיים אבל תחשבו מה שתרצו על הבן אדם, הוא לוקח מאוד ברצינות את סיפור אהבתו והוא מתאר סיפור רומן מיוחד במינו. חבל שאי אפשר היה לראיין את דולי לסיפור. אולי היא הייתה מספרת איך ברנר חיזר אחריה ושיפסיק לספר סיפורים 😉

דרך Mail Online

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן