אמל קלוני נשאלה על בגדיה בבית המשפט וענתה תשובה נהדרת

משעשעים חייה של אמל אלמודין, אשתו של ג’ורג’ קלוני בשביל רוב העולם אך עורכת דין ואקטיביסטית בזכות עצמה. הבחורה נעה בין קריירה מופלאה בגלימה לבין היותה אחת הסלבריטאיות המפורסמות בעולם שמתועדת על השטיח האדום בשמלות יוקרה. מי שהייתה פעילה בולטת בתחום זכויות האזרח הרבה לפני שבעלה קיבל פרס על “מפעל חיים” מתמודדת לא פעם עם שאלות שלא ממש קשורות לתיק שלה בבית המשפט. ולא, לא התכוונו לתיק שאנל.

ראו גם: תיאוריית הקונספירציה מאחורי נישואי ג’ורג’ קלוני לאמל אלמודין דווקא לא כל כך מופרכת

בשבוע שעבר גברת קלוני הופיעה בבית המשפט בשטרסבורג במסגרת המשפט של העם הארמני נגד מול פוליטיקאי טורקי ימני, דוגו פרינצ’יק (Doğu Perinçek), יו”ר מפלגת הפועלים הטורקים, באשמת הכחשת השואה הארמנית. פרנצ’יק מואשם שכינה בשנת 2005 “שקר בינלאומי” את הטבח שנערך ב-1915 במיליון וחצי ארמנים. הפוליטיקאי ערער לבית המשפט האירופי לזכויות האזרח וזה פסק כי חופש הביטוי שלו נפגע. התביעה ערערה בתיק וכעת בית המשפט דן בערעור בתיק שרבים משווים אותו להכחשת השואה.

כאשר אלמודין הגיעה לאחד הדיונים האחרונים בבית המשפט עיתונאי אחד שאל אותה שאלה בתחום האופנה במקום תהיות עקרוניות יותר על סוגיית הייצוג וטקטיקות של התביעה בתיק. העיתונאי הבלגי ברונו ווטרפלד דיווח על הדיון בבית המשפט והעיר בציניות כי אלמודין הגיעה “ויש קרקס תקשורתי” עם צלמי הפפראצי, שבדרך כלל לא מתעניינים בדיונים משפטיים. “מה היא לובשת?”, הוא שאל בהומור.

 

“באופן לא מפתיע, היא הגיעה בגלימה” צייץ העיתונאי, “ציינתי זאת בסקרזם לאור התקהלות הצלמים והכותרת הראשית שבישרה כי אמל קלוני לבשה ג’קט אדום של ורסאצ’ה כמה ימים לפני כן בדרכה משדה התעופה”. הכתב ניגש אליה בזמן ההפסקה ואמר לה “אני חושב שהם ציפו שתבואי בוורסאצ’ה”.

אלמודין ענתה באלגנטיות לה “אני לובשת “Ede and Ravenscroft”. תגובתה, הדי צינית, הפכה לוויראלית בכל הרשת. מדובר במותג בריטי ותיק לגלימות עורכי דין מאז 1689. לטובת העיתונאי חייבים להודות שיש עניין תקשורתי רב בעניין אלמודין. העובדה שהיא באור הזרקורים מאלצת את התקשורת לסקר מקרים שהיא מעורבת בהם ולא היו זוכים לסיקור נרחב בלעדיה, וכך, בעצם, נוצרת תודעה בינלאומית קריטית. לולא העובדה שהייתה אשתו של קלוני העולם לא היה מתעניין באופן כה רחב בשואת הארמנים.

כלומר, רדידות התקשורת בעצם משרתת מטרה עליונה ונעלה יותר. כעת כל מי שקורא על אלמודין יקרא על התיק הזה. בעידן הנוכחי, עצוב ככל שיהיה, מדובר בניצחון מסויים בהעלאת נושאים לסדר היום. היותה סלבריטאית יהיה מצד אחד בעוכריה כי הנה, שואלים אותה שטויות כמו מה היא לובשת אבל מצד שני היא הפכה לפנים של עוולות ברחבי העולם ויחסי ציבור זה בדיוק מה שעמים אלה הנאבקים דרכה זקוקים לו. 

רק על הנישואים לאשה החשובה זו מגיע אולי לקלוני פרס על מפעל חיים.

 

דרך The Telegraph

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן