איך ילדה קטנה אחת זכתה בפנים חדשות (וידאו)

לא כולנו בורכנו בפנים רגילות. אמנם יופי הוא מונח יחסי אבל ילדים שנולדים עם פגמים גנטיים מלידה נמצאים במקום הכי רגיש שאפשר כי הם חשופים לביקורת, תגובות ועלבונות מזרים. שום ילד לא ראוי לגורל כזה ולכן הסיפור המופלא הבא של ויולט ימיס לכם את הלב ויגרום לכם להלל רופאים אפילו יותר מגדר הרגיל.

ראו גם: מדפסת התלת מימד הזו יכולה להדפיס לכם בית

ויולט פיאטרוק נולדה עם פגם בגולגולת שהשפיע לרעה על התפתחות תקינה של הפנים. כתוצאה מכך, עצמות הלחייה שלה לא התפתחו כראוי והמראה שלה בהחלט יוצא דופן. המשפחה לא התייאשה מהמצב ועשתה הכל למענה כפי שניתן לראות בסרטון המרגש עד דמעות לפניכם. הסרטון מתעד את הליך הניתוח בבית החולים לילדים בבוסטון בו ויולט קיבלה פנים חדשות.

הצוות הרפואי ביצע הליך מורכב המשלב הדפסות תלת ממד של הגולגולת שלה והתאמתה לילדה הקטנה.  מדובר בתהליך מתקדם שהיה מותח ומורט עצבים עבור המשפחה. “קשה לתאר במילים את התחושה”, אומרת האם. ויולט עברה את הניתוח בהצלחה וכעת היא נמצאת בתהליך החלמה והרופאים אופטימיים לגבי מצבה. זה מחמם את הלב לראות איך חיים שלמים זוכים בתקווה חדשה בזכות הרפואה. 

ויולט היא האחות הגדולה מבין תאומות שנולדו לאם. להורים נודע על מצבה המיוחד כבר בשלב ההריון. עבור עולם הרפואה מדובר במקרה רפואי נדיר במיוחד, הן הניתוח והן העובדה שהוכתר בהצלחה. עובדות אלה הופכות את הצפייה בסרטון לחוויה הכי אופטימית להתחיל את השבוע. פני הטכנולוגיה מעולם לא היו יפות יותר.

דרך The New York Times

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן