מישהו כתב מאמר אקדמי בן 7 עמודים כדי לעזור לחבר להשיג מין בטינדר

הסיפור הבא הוא מופת של אחווה גברית. או מופת של גברים חרמנים שלא מבינים רמזים. כך או כך – הוא מופת למשהו.

בחור צעיר וחרמן חיפש לעצמו סטוץ בטינדר, כשמצא בחורה נאה בשם נואל. נואל בת ה-19 נראתה לו בחורה לעניין, וכתבה בפרופיל שלה ש”אני בעצם בת 19, ולפעמים אני אוהבת לעשות דברים שמשלבים אחרים”. החרמן הנלהב שלח לה את ההודעה הכי מעודנת שיכול היה לחשוב עליה: “האם הפין שלי יכול להיחשב כ”דברים אחרים”?

נואל, כמו כל בחורה נאה בטינדר, כבר רגילה לחרמנים, ענתה: “יכול להיות! אבל אצטרך לקבל מאמר של שבעה עמודים שינסה לשכנע אותי למה הוא ראוי. בפורמט אקדמאי רשמי בבקשה”. 

בשלב בו חרמן ממוצע היה עובר לחזר אחרי בחורה אחרת, הבחור הזה לא נכנע. הוא פנה לחבריו ב-Reddit, ושאל שם אם מישהו יוכל לעזור לו ולכתוב את המאמר. משום מה, מישהו אכן הסכים לעשות זאת. “אני אשכרה מספיק משועמם (ועצוב ובודד) בשביל לעשות את זה”, ענה בחור שמכנה את עצמו WithinMyGrasp, ושלח כעבור כמה שעות מאמר לתפארת של שבעה עמודים בכותרת “הפין כדבר אחר: האם הוא שווה התייחסות?”.

לא נתרגם כאן את כל המאמר, אבל זו פיסקת הפתיחה שלו: “כשזה נוגע לקיומם של אובייקטים שמשתנים ומתפתחים, כחלק מהשינוי בפרספקטיבה של ההסוריה, לא לוקח הרבה זמן עד שמתחילים לקחת בשבון אובייקטים ארוכים, צילינדריים ועגולים”.

משם המחבר המוכשר התחיל לדבר על ההסטוריה של המבנים שמזכירים פאלוסים, נפילת האמפריה הרומית, פסל “דויד” של מיכאלנג’לו ועוד. פיסקת הסיום היא פנייה ישירה לנואל: “אני משתחווה לפנייך, ומבקש שאת, כמו מיליונים מתושבי כדור הארץ לפנייך, תחשיבי את הפין שלי כשווה לקבל את תשומת ליבך”.

אפשר לקרוא את כל המאמר, שאם תהיתם לא נכתב בפורמט אקדמאי רשמי (נו נו נו!), כאן.

נואל התרשמה מהמאמץ – ולמרות שלא הסכימה להפגש עם הבחור הרומנטיקן הזה, היא כן חלקה איתו פרט אישי חשוב: היא בעצם Catfish, אדם שמתחזה לאדם אחר ברשת (בדרך כלל בחור שמתחזה לבחורה) – ככה שכל המאמץ ההירואי של הגיבור ושל חברו האינטרנטי היו לחינם. כמה חבל. או שלא. 

דרך Daily Dot

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן