הרבה אימהות לא אהבו את המראה של אשת הטייקון חודשיים לאחר לידה

חלק מנשות הטייקונים הרוסיים הפכו לנערות אינסטגרם/בלוגריות אופנה משפיעות בעולם, המדגמנות את החיים הטובים ומותגים יקרים לכל מאות אלפי עוקביהן. כמובן, סטייל הוא דבר שנולדים איתו אבל אם יש טעם טוב ואספקת מזומנים בלתי פוסקת באמת שזה די קל להפוך לאטרקציה לוהטת. תוסיפו בלונד, רגליים שאינן נגמרות ויכולת להיראות כמו נסיכה בטירה וקיבלתם את לנה פרמינובה, אשת האוליגרך ואקס ק.ג.ב לשעבר, אלכסנדר לבדב. 

ראו גם: מאמנת כושר חושפת את האמת מאחורי תמונות לפני ואחרי

בימים אלה הצליחה פרמינובה, 28 להפוך מוקד לקנאה יוקדת בקרב לא מעט נשים כשפורסמו תמונות ה”לפני”, כשהייתה בחודש שמיני ו”אחרי” לידת בתה ארינה. האם לשלושה נראית, איך נאמר, כאילו לא ילדה לעולם.

ההפרש בין הצילומים היפים? 60 יום! אכן, לא קל. לפחות בניגוד לאימהות אחרות שמביאות את הסעיף עם ה”אתן עצלניות, גורלכן בידיכם” פרמינובה בסך הכל צולמה ל”ווג רוסיה” ולא ממש אשמה שהיא נראית ככה. גנים, אתם יודעים. אבל גם כושר ולא מעט.

באינסטגרם שלה פירסמה מיסס פרמינובה את ריטואל הכושר שלה לעבר הגוף הנכסף וקיבלה המון טיפים יעילים מהעוקבים. זה הפך לטרנד אופנתי, כל ה”תראו אותי” מחזירה את גופי למוטב. אבל במקרה שלה זה באמת לא פשוט להיות אשת טייקון.

מי יודע, הוא עלול להחליף אותך במודל צעיר יותר. כיום לבדב בן 55 וזו כבר סיבה טובה עבורה להתאמץ מהר להיראות הכי טוב שאפשר לפני שהאיש  יהפוך לבן שישים ויחפש בת עשרים. אוקיי, הייתי רעה פה. אולי הם באמת מאוהבים ושמחים.

פרמינובה סיפרה שהיא עברה ניתוח קיסרי ולמרות שגופה היה רגיש היא לא ויתרה על לו”ז קבוע גם כשארינה הייתה רק בת שבועיים. היא התאמנה בסופי שבוע ומתי לא ולמעשה מודה שעוד לפני הלידה הפכה למתאמנת רצינית. אבל נמנעה מתרגילי בטן לדבריה. אגב, רופאים ממליצים להתחיל להתאמן רק שלושה חודשים אחר לידה אבל פרמינובה החליטה שהיא הרופאה של עצמה.

ועדיין נשים רבות לא היו חוזרות למידות הללו בחיים לולא מבנה גוף בסיסי המאפשר זאת. גם בארצנו דוגמניות הן הראשונות לצאת מחדר היולדות בסקיני ומציגות לוק מעוות למציאות. הרוב לא רזות כמוהן ואי אפשר לצפות לכך. גל גדות, רותם סלע ויעל גולדמן הן בין המעטות שנראו מיליון דולר דקה אחרי הלידה אבל הן רזות באופן טבעי ולכן הקילוגרמים נשרו מהן די מהר. גם פרמינובה רזה טבעי וכל אחד שעקב אחריה ראה עד כמה. לכן נשים יקרות, לא להתבאס ממש.

 דרך Mail Online

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן