10 המוצרים הכי מיוחדים שמוכרים און ליין

אמנם פסח כבר מאחורינו אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים לפנק את עצמכם במתנות מגניבות. כי בתכל’ס, כולנו עובדים קשה וכולנו צריכים לפעמים להתפנק – ואין כמו מתנות לעצמנו בשביל להעלות את מצב הרוח.

לפני שאתם יוצאים לקניון ומגשימים את התאוריה הזו עם רכישה של זוג גרביים חדש, יש לנו כמה רעיונות אחרים בשבילכם: 10 מוצרים מגניבים לגמרי שוודאי שמעתם עליהם בעבר ורציתם לנסות, שאתם יכולים להזמין לעצמכם כבר היום ברשת. תתחדשו!

1. מדפסת תלת-ממד ביתית

כולם מדברים על מדפסות תלת-ממד. סביר להניח שמדובר במהפכה הטכנולוגית הבאה, כזו שתאפשר לכל אחד מאתנו להפוך ליצרן קטן, ולהפיק בעצמור מוצרי פלסטיק בבית בצורה זולה ויעילה. נכון להיום הטכנולוגיה עדיין בחיתוליה, ורוב המדפסות מסובכות מאוד לשימוש – אבל אם ממש בוער לכם להתחיל להדפיס פסלים וכלי בית שווה לכם לנסות את ה-Cube 3D Printer. 

מדובר במדפסת תלת-ממד קטנה יחסית, שמתגאה בהיותה אחת הפשוטות ביותר לשימוש ותפעול. היא אפילו מגיעה עם 25 קבצי תלת-ממד שיעזרו לכם להתחיל ולהדפיס כמו מקצוענים כבר מהפעם הראשונה. 

המחיר לא נמוך (1,195 פאונד למדפסת עצמה, וכל מחסנית פלסטיק נוספת תעלה עוד 53.99) – אבל בשביל להיות הראשונים צריך להיות מוכנים להסכים לשלם. 

2. כוס יין סופרת קלוריות

ידוע שלשתות כוס יין אחת ביום זה ממש טוב לבריאות – אבל האם זה טוב למשקל? כוס היין הזו תעזור לכם לדעת כמה קלוריות יש ביין שאתם שותים כדי שתוכלו לשמור על הדיאטה. אלא אם כן אתם מתכוונים למלא את הכוס עד הסוף, לנקודה בה מד הקלוריות נכנע ושואל “למי איכפת”? לחיים! 20 דולר לא כולל משלוח. 

 

3. הספל שלא ישפך לעולם

ואם אנחנו כבר בענייני שתיה ומשרד – הנה פתרון לכל מי שכבר חיסל מקלדות ולפטופים כששפך עליהם בטעות את הקפה שלו: ספל קפה שמעוצב כך שלא משנה כמה חבק תפגעו בו עם המרפק הוא לא ייפול. כה מגניב!

העלות קצת יקרה לספל: 150 שקלים. מצד שני, מספיק שזה יחסוך לכם מחיר של מקלדת אחת שתינצל בזכותו, וזה כבר יצדיק את המחיר. 

4. שעון מעץ

שעוני היד עושים לאחרונה קאמבק בזכות הסטרית השעונים החכמים, אבל בואו נודה באמת: השעונים המשוכללים החדשים אולי חכמים, אבל הם די מכוערים ועדיין לא כל כך שימושיים. מצד שני, אם חוזרים לשעוני יד, למה לא לקנות אחד שגם יהיה הצהרה אופנתית מגניבה? קבלו את שעון העץ הזה, שגם הוא חלק מטרנד שהתחיל להתפשט בחודשים האחרונים (וודאי כבר יצא לכם להתקל, למשל, במשקפי שמש מעץ). 

הוא נראה טוב, יש לו קטע מגניב והוא גם לא כל כך יקר – כ-150 שקלים ותוכלו לדעת מה השעה בסטייל. 

5. Drone עם מצלמה למתחילים

ה-Droneים, מסוקים זעירים על שלט רחוק, הפכו בחודשים האחרונים ללהיט של ממש. כל גבר יודה שכלי תעופה על שלט רחוק תמיד היו דבר מגניב, אבל מה שבאמת העלה את הצעצועים המגניבים האלה לגדולה הן המצלמות החדשות, שיכולות לצלם סרטוני וידאו באיכות מעולה גם בלי לתפוס יותר מדי מקום ונשקל – ובצירוף ה-Drone מאפשר לכל אחד לצלם סרטוני וידאו מהממים ממעוף הציפור.

ה-Droneים המקצועיים יקרים למדי, אבל אם אתם רוצים לנסות את זה אפשר לעשות זאת גם בלי לפשוט את הרגל. ה-Husban X4 הוא אחד הכלים הזולים והפופולאריים ביותר כיום, בעלות ממוצעת של פחות מ-60 דולר. הוא קטן, ממזרי ויש לו כבר מצלמה בילט אין (אמנם לא באיכות HD אבל בשביל הצילומים הראשונים שלכם גם זה מספיק). 

Amazon למרבה הצער לא שולחים את ה-Drone ישירות בארץ (אפשר להשתמש בשירות כמו Mustop בשביל השלמת המשלוח), אבל אפשר למצוא אותם גם באיביי

6. ינשופון לסמארטפון

אם שותים לא נוהגים. אלא אם כן שותים ממש ממש מעט, שכן החוק כן מאפשר להתיישב מאחורי ההגה כשרמת האלכוהול בדם נמוכה. מצד שני, מאיפה לנו לדעת מה רמת האלכוהול בדם שלנו בכל רגע נתון? וכמה בכלל מותר לשתות לפני נהיגה? שליש בירה? חצי בירה? כוס יין? לכו תדעו.

הינשופון הזה, שמתחבר לסמארטפון, יאפשר לכם לדעת את רמת האלכוהול בדם המדוייקת שלכם – כך שתדעו בדיוק מתי אתם כשירים לנהיגה ומתי כדאי להזמין מונית. העלות, 40 דולר, לא מאוד זולה – אבל יכולה להציל אתכם משלילת רישיון ומדברים הרבה יותר גרועים (תאונות, למשל). 

7. מגבות ידיים רומנטיות של מלחמת הכוכבים

רבים שוכחים, אבל בין קרבות החלל והעלילות המפותלות של “מלחמת הכוכבים” היתה גם קצת רומנטיקה. כמו למשל סצנת האהבה המרגשת בין הנסיכה ליאה להאן סולו, בו הנסיכה התוודתה בפני סולו על אהבתה. “אני אוהבת אותך”, היא אמרה לו. “אני יודע”, הוא ענה.

אם גם אתם נמסים מהרומנטיקה, או סתם נלהבים מהאזכור הגיקי, קבלו מגבות ידיים מעולות לזוג גיקי שכבר יש לו הכל. המחיר: 20 דולר, לא כולל משלוח.

8. מיטה בכל מקום

יש אנשים שיכולים להרדם בכל מקום. למרבה הצער – סביר להניח שאתם לא כאלה. מבאס לאללה, במיוחד אם אתם מוצאים את עצמכם במרתון עבודה לילי במשרד ולא מצליחים לתפוס תמונה על השולחן בשעה וחצי בין סיום הפרוייקט הנוכחי לבין תחילת יום העבודה הבא. 

אל חשש – ליפנים יש פיתרון! המעיל הזה הוא בעצם מזרן לביש, שיאפשר לכם להנות מהרכות המפנקת של פוטון בכל מצב ובכל שעה. 87 דולרים (לא כולל משלוח) וכל הטוב הזה יכול להיות שלכם!

9. מקרר פחיות / מחמם קפה למשרד

אם גם לכם נמאס להכין כוס קפה חמה באמצע יום העבודה ואז לשכוח ממנה עשר דקות ולגלות שהיא הפכה לפושרת ומגעילה, או לחלופין לפתוח פחית קולה צוננת ולא להספיק לשתות ממנה עד שגם היא הופכת לפושרת ומגעילה – הנה פתרון: פריג’ידר קטן שיכול להחזיק פחית או כוס, ולשמור אותן חמות או קרות כרצונכם. אפילו לא צריך שקע חשמלי בשביל להפעיל את זה – מספיק לחבר ב-USB למחשב והשתייה שלכם תהיה בטמפרטורה הרצוייה כל היום.

כאן תוכלו להזמין את המקרר-מחמם מ-Ebay ב-61.5 שקלים

10. מציאות מדומה

קראתם הרבה על שובה של המציאות המדומה, ואתם רוצים לנסות בעצמכם? חדשות טובות: אין צורך להזמין ערכות מפתחים נסיוניות באלפי שקלים – אפשר ללכת עם הפתרון הפשוט והאלגנטי של גוגל: קופסאות קרטון אליהן מכניסים את הסמארטפון, שהופכות למשקפי מציאות מדומה באמצעות עדשות תואמות.

פרוייקט Google Cardboard הוא יופי של דרך להוציא קצת יותר מהסמרטפון שלכם (במיוחד אם הוא אנדרואיד, אבל גם לאייפונים יש קרטונים תואמים) – וזה זול לאללה. כאן אפשר להזמין דגמים שונים של ה-Carboard במחירים שמתחילים ב-15 דולר. 

גם לכם יש משהו למכור באינטרנט ? ב-folyou.com השקנו לאחרונה אפשרויות מכירה בכל האתרים שלנו, וכעת ניתן למכור מוצרים או שירותים בקלות רבה ובמהירות! נסו עכשיו folyou.com.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן