הסלפי הזה של לינדזי לוהן באינסטגרם הרגיז מאוד את העוקבים שלה

ברוכים הבאים לז’אנר החביב עליכם: מחדלי פוטושופ והפעם על המוקד הכוכבנית הכי מבוזבזת בהוליווד: לינדזי לוהן. לא ברור למה כל כך הרבה סלבריטאיות מרגישות צורך לשפץ את עצמן עד שלא נותר זכר ועוד כשמדובר באינסטגרם הפרטי שלהם. כלומר, מילא על שערי מגזינים כשמעורבים עורכים בתהליך, אך כשמדובר רק בך ובאינסטגרם שלך אין דבר פאתטי מאשר להשקיע בהצרת היקפים. כפי שעיניכם רואות פה, לינדזי הלכה כנראה קצת רחוק מדי עם המותניים.

ראו גם: 15 אסונות הפוטושופ הגרועים ביותר בתמונות

הרוחות עוד לא נרגעו בעניין ביונסה, טארה ריד וקים קרדשיאן והצורך הכפייתי שלהן להאכיל את העוקבים במנות רזון לא אמיתיות, ועכשיו לוהן החליטה להראות לנו את המשטח החלק אותו היא מכנה בטן. השחקנית המוכשרת, שלא ברור מה היא עושה כשאינה בגמילה, צילמה את עצמה בסלפי תחתוני קלווין קליין. למרות שעדיף לבהות בה מאשר בג’סטין ביבר, הפרזנטור החדש של קלווין קליין, המחזה עדיין נראה כמו תאונת פוטושופ.

התמונה יצרה דיון בקרב מיליוני העוקבים שלה באינסטגרם שהחליטו להיכנס בה על הטעיה. להזכירכם, מדובר בבחורה חטובה בסך הכל ולא ברור כל העיסוק האובססיבי הזה בריטוש. העוקבים הפכו לשרלוק הולמסים וזיהו אלמנטים חשודים בתמונה: הבקבוקים על השידה שנטו לצד במקום לעמוד ישר. אם זה לא פוטושופ אז לינדזי כנראה צילמה את עצמה על סיפון הטיטאניק. אותנטי זה לא.

כל הצילום הזה הוא דרישה פאתטית לצומי והיה נחמד אילו כוכבות עם כישרון היו מתמקדות בבחירת תפקידים מעניינים במקום להצטלם בתחתונים כמו איזו וואנאבי. באמת שהעולם ראה מספיק מזה.

לינדזי לוהן. חידת הבקבוקים מאחור

 

טארה ריד

ביונסה.

דרך Mail Online

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן