האם הזו עיוורת לחלוטין אך הסרטון הבא מתעד את הרגע בו ראתה את תינוקה לראשונה

מעטות הן החוויות המרגשות בחייה של אשה שיכולות להתעלות על הרגע בו היא מחזיקה את תינוקה בפעם הראשונה בחייה. אבל כשאת אישה עיוורת שלא יכולה לראות את פלא הבריאה שלך, זה רקע עצוב וקשה לתפישה. אבל אמא עיוורת אחת זכתה לראות את היורש שלה בזכות הטכנולוגיה. 

ראו גם: האם סטיבי וונדר באמת עיוור?

קאטי בייטס היא עיוורת באופן מוחלט, מאז היותה ילדה קטנה, כתוצאה ממחלת הסטארגרט, אבל בזכות משקפי eSight היא מקווה לראות את בנה גדל לנגד עיניה. בינתיים היא בעננים מכך שזכתה לראות אותו, הפעם הראשונה שהיא אי פעם בהתה בתינוק.

טכנולוגיית eSight משמשת כמתכוות בין העולם הוויזואלי לתאים קולטי האור בעיניים, ומעוררת תגובה מוגברת בתאים באמצעות מידע באיכות גבוהה שמועבר מהעיניים למוח. בכך eSight מאפשרת גם לאנשים שנחשבים עיוורים לחלוטין לראות, בכל מצב ותנאי ראייה, בין אם מדובר לצורכי קריאה, צפייה בטלוויזיה, שיחה רגילה או הליכה ברחוב. המערכת מורכבת ממשקפיים הכוללות מצלמה באבחנה גבוהה, מסכי OLED וטכנולוגיות תומכות שמאפשרות לתעד ולהציג וידאו בזמן אמת. 

“בתור התינוק הראשון שאי פעם ראיתי, העובדה שמדובר בבני הוא רגע מרגש ומהפנט”, סיפרה האם. מי שחשבה על לעלות את הסרטון המדהים ליוטיוב היא אחותה של קאטי, איבון, העיוורת גם היא מילדות וכצפוי, הוא הפך לוויראלי. האם המאושרת מיששה את כפות בנה וסיפרה שאצבעותיו הן כמו של אביו כאשר פיו הקטן דומה לשלה.

לאחר שבחנה אותו מקרוב הגיעה בייטס למסקנה שהמתוק הוא שילוב מושלם של אבא ואמא. האם גם זכתה לראות את בעלה האהוב מחבק את בנם ולדבריה “זו הייתה הרגשה כל כך טובה”. כעת אחותה עומלת על קמפיין גיוס המון כדי לעזור לאחותה ולכל העיוורים בעולם לזכות בנגישות למשקפי eSight. מי שרוצה לעזור מוזמן ללחוץ על ההאשטג ולתמוך: makeblindnesshistory#

דרך Buzzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן