היחצ”ן של ה”סאן” נאלץ להתנצל על הקריצה בטוויטר אך עמוד 3 יישאר

“אני לא חושב שזה לא מוסרי או הגון או משהו כזה”, אמר רופרט מרדוך, הבעלים של “הסאן” על עמוד 3 המפורסם בעיתון בו מככבות בחורות בחזה חשוף, “אבל זה לא קיים בשום עיתון אחר בבעלותי. לא באמריקה, לא באוסטרליה. לעולם לא יקבלו את זה…המצעד היומי של יפהפיות חשופות חזה נראה מיושן”.זה היה ב-1994, בראיון של מרדוך ל”אינדיה טודיי”.  

השבוע, 45 שנים לאחר שהציצים החשופים הופיעו לראשונה בטבלואיד, נדמה שהשמש של הסאן שקעה על עמוד 3. ביום שלישי האחרון דווח ב”טיימס”, העיתון האחרון של “הסאן”, כי מדור תמונות העירום עומד להתבטל, ובעקבותיו כל התקשורת העולמית מיהרה לדווח על כך. 

אלא שלא באמת. בצהובון הבריטי, העיתון הנפוץ ביותר בבריטניה, פורסם ביום רביעי בעמוד 3 תמונה של “ניקול, בת 22 מבורנמות'” ש”לא לובשת דבר מהמותנים ומעלה מלבד שרשרת וקריצה”. בכיתוב התמונה צוין כי “בעקבות פרסומים שונים בכלי תקשורת אחרים, אנו רוצים להבהיר כי זהו עמוד 3… אנו מבקשים להתנצל בשביל כל העיתונאים שביזבזו את היומיים האחרונים בכתיבה עלינו”.

הציצים חזרו ובגדול, אם כי במדור ביום שישי הדוגמנית בעמוד 3 לבשה חזיה. אז בוטל או לא?  אם המהלך נועד להרגיז את ה”פמינאציות” בטוויטר הוא בהחלט הצליח. היחצ”ן של ה”סאן”, דילן שארפ, הפך למוקד התקפות בטוויטר.

ראו גם: האם זו הבחורה עם החזה המלאכותי הגדול בעולם?

לא הבשורה עצמה כנראה הוציאה אנשים מדעתם אלא האופן הצוהל בו צייץ מר שארפ את העובדה שהציצים כאן בשביל להישאר.

האיש הוסיף לציוץ את התצלום של ניקול הבלונדינית קורצת והקדיש אותו לכמה אנשים, מהלך שנראה לרבים כמו עלבון וזלזול במחאה נגד העמוד. הוא כנראה לא חש שהציוץ הקורץ יהפוך אותו לאויב הנשים וכנראה לאדם השנוא בטוויטר ביום ההוא. ותהיו בטוחים שהרבה גברים שמחו על כך שהעמוד נשאר.

 

שארפ עצמו לא נראה נרגש במיוחד מקמפיין השנאה נגדו אך שיגר התנצלות ב”באזפיד”:

“בימים כתיקונם אני היחצ”ן של ‘הסאן’ אבל אתם עשויים להכיר אותי כאיש הכי קריפי בטוויטר. יש אנשים שחשבו שפירסמתי את הציוץ כדי להיות מניאק… אך הציוץ, שכבר זכה ל-10 אלף ריטוויטים, לא התייחס לציצים החשופים אלא לקריצה. ניקול קרצה לאנשים שחשבו שעמוד 3 ייעלם. בצהרי היום כבר חטפתי קללות לפיהן אני האדם הכי נוראי שדרך על פני האדמה. אני אשם שצהלתי אבל לא התכוונתי לפגוע ועל כך אני מתנצל. זה היה אמור להצחיק אבל באופן ברור שפטתי את זה נכון”.

נו, טוב, כעת תוכלו גברים יקרים להמשיך ליהנות מניקול ושות’. הפמיניסטיות יצטרכו פשוט לחכות ליום בו הפרינט יגסוס או שהציצים יצאו מהאופנה. סביר להניח שהראשון יקרה קודם.

קרוב ל-240,000 אנשים חתמו על העצומה No More Page 3 עד היום. שרה פאולקנר, אחת מ-20 הפעילות נגד עמוד 3, מאמינה כי גם ב”סאן” מעוניינים לחסל את המדור, אבל מסרבים להעניק לפמיניסטיות את הקרדיט על ההישג. “אם הם יורידו את המדור בעוד כמה חודשים, לא נוכל לומר שניצחנו. נדמה לי שזה מה שהם רוצים”, היא אמרה בראיון ל”גרדיאן”

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן