חוקרים מצאו מה התנוחה הכי מסוכנת לקיים בה יחסי מין

מחקר חדש, שניסה לגלות מה התנוחה הכי מסוכנת לקיים בה יסי מין, עשוי להיות רלוונטי לרובנו. במחקר נבדקו 44 מקרים בהם זכרים הגיעו לבתי חולים בברזיל עם שברים באיבר המין שלהם. ניתוח הסיבות שהובילו לשברים הלא נעימים האלה הובילו את החוקרים למסקנה מפתיעה: מסתבר שהתנוחה הכי מסוכנת היא גם בין התנוחות הנפוצות ביותר בחדר המיטות.

בניגוד אולי למה שאפשר לחשוב, שתנוחות שעלולות להוביל לשברים הן כאלה שנלקחות היישר מהעמודים הנועזים יותר של הקאמה-סוטרה, התנוחה המסוכנת ביותר היא דווקא זו בו האישה “רוכבת” על הגבר מלמעלה. שום דבר פרוע מדי או מסוכן מדי. למעשה, מלבד התנוחה המיסיונרית, זו כנראה התנוחה הפופולרית ביותר.

הסיבה לסכנה היא שבתנוחה זו, היא שכל המשקל של האישה נמצא על הגבר ובמקרים בהם החדירה מתבצעת בזווית לא נכונה איבר המין הגברי יכול לספוג פגיעה מאוד לא נעימה. “המחקר שלנו תומך בעובדה שיחסי מין כאשר האישה נמצאת למעלה הם בעלי הסיכון הפוטנציאלי הכי גבוה לגברים. כשהגבר שולט בתנועה, יש לו סיכוי גדול יותר לעצור את אנרגיית החדירה כשהוא מרגיש כאב, ובכך לצמצם את הנזק”, נכתב במחקר.

עוד תנוחה מסוכנת היא כזו בו האישה רוכנת על ארבע: 29% מהמקרים שנבדקו מקורם בתנוחות כאלה. מהצד השני, התנוחה הבטוחה ביותר היא המיסיונרית.

מתוך 44 הנבדקים, 28 ספגו את השברים במהלך יחסי מין הטרוסקסואליים וארבעה במהלך יחסים הומוסקסואליים. שישה נוספים נפצעו תוך כדי “מניפולציה על איבר המין” (נשאיר לכם לדמיין מה זה אומר), והארבעה הנותרים נפגעו בנסיבות לא ברורות.

אם המחקר הזה מפחיד אתכם, נסיים בצפירת הרגעה: שברים באיבר המין הם מאוד נדירים, והסיכוי לסבול מהם נמוך. עם זאת, אם אתם מרגישים כאב חד באיבר המין במהלך קיום יחסי מין, או שומעים קול שבר שם למטה, מומלץ להגיע במהירות לבית החולים. החוקרים מספרים שבמקרים רבים הפצועים מתביישים בפציעה שלהם ודוחים את הטיפול – מה שממש ממש לא מומלץ לעשות.

דרך Independent | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן