7 הבתים הכי מבודדים בעולם

מוגש באמצעות גורו – חיפוש דירות חדשות

מכירים את זה שפתאום נשבר לכם מהעיר ואתם ממלמלים משהו כמו “אני צריך ספייס, אוויר צח, שקט ושלווה”? לא בטוח אם הבתים הללו התגלו לנגד עיניכם. בכל זאת, מדובר בהרבה שקט, שלווה ובדידות אין קץ. תקומו בבוקר ותביטו מהחלון רק כדי לראות אף אחד.

ראו גם: זו הדירה הראשונה בניו יורק שעולה יותר מ-100 מיליון דולר

אמנם, העיר יכולה לחרפן אבל ספק אם טיפוסים אורבניים ישרדו יותר מדקה במקומות הנידחים הללו, שלא ברור אם בכלל חי אדם שם חוץ מהדיירים. אם אתם טיפוסים של אקשן, אורות, בתי קפה ומכוניות בכבישים כנראה שלא מומלץ לכם לשקול אפילו ותעשו אחורה פנה עכשיו.

1.  מנזר השילוש הקדוש, יוון

אי שם מעל ההרים במטאורה תמצאו את אחד המנזרים היפים והעתיקים בגובה של 400 מטר. המנזר הזה הוא העתיק מבין ששת המנזרים שם והוא בעמדת תצפית יפה על קלמבקה.

2. אי “רק מספיק מקום”, קנדה

מדובר בבית שנראה כאילו הוא לקוח מחלום. הוא צף בנהר סנט לורנס בקנדה, אחד המחזות הפסטורליים שנתקלתי בהם בהקשר זה. כשהגאות גבוהה המים כנראה מטפסים למצב די מלחיץ אבל כמו שאתם רואים, לפעמים ניתן לשבת בגינה הצמודה. אי אפשר לשמוע שכנים צורחים וכנראה שאף שכן לא ידפוק בדלת לבקש סוכר. אידיליה. 

3. מנזר סאן קולומבנו, איטליה

למרות שאפשר לחלוף על פני הבית הזה בנסיעה ולהגיע קרוב אליו די ברור שהמסר של דייריו הוא “עזבו אותנו”. הוא בנוי ממש על גב ההר ומצליח להיחבא יפה. הוא נבנה ב-1,319 ופיסלו אותו ממש לתוך האבן. בואו נגיד שלא תראו אותי רצה משם החוצה כדי לקרוא למישהו, רק מהפחד שאצנח 120 מטר עד לקרקע.

 

4. מצוק קצאחי בגיאורגיה

אוקי, לא ברור איך אמורים להגיע עד למעלה אבל אם כבר תצליחו כנראה שלא יתחשק לכם לרדת לקנות חלב. לעולם. אסור לנשים לטפס על מצוק קצאחי מסיבות היסטוריות אבל אל תשלפו את פנקס השיקים כל כך מהר. מדובר בכנסייה קטנה הנמצאת שם, 40 מטר מעל האדמה, מאז המאה השביעית והנזיר שעולה לשם נהנה מנוף מושלם. כבר סיבה טובה למכור את הפרארי שלך. 

 

5. מצפה קוגר פיק, ארה”ב

אמנם, זה נראה כמו תא שירותים כפרי באמצע שומקום אבל מדובר בביקתה במונטנה הצופה אל עבר נהר קלארק פורק. הכי סוף העולם ימינה ואז שמאלה. זה לא בית ממשי אבל תודו שזה הנוף הכי מהפנט בעולם. עד שיורד הלילה והזאבים מתחילים ליילל.

6. שטוקהולם, שוודיה

לקח לי רגע למצוא את הבית בכלל וכעת שראיתי באמת לא מפתיע אותי שאחוז המתאבדים בשוודיה הוא מהגבוהים. מה אפשר לעשות שם חוץ מלדבר אל עצמך? ועכשיו ברצינות, מדובר באחת המקומות הפסטורליים בעולם. מדובר באי קטן של שקט הנמצא כמה קילומטרים ליד שטוקהולם. למרות שזה נראה כבית קטן מפה תדעו שיש שם ג’קוזי! לא שאנחנו בדרך ועדיין, טוב לדעת.

7. אי Elliðaey, איסלנד

לפי הצילום כנראה שלא יהיה לכם הרבה חשק “להתגלגל בדשא” כי תמצאו את עצמכם מתרסקים בסלעים למטה ונוחתים למים הקפואים. מדובר באחד הבתים הכי מבודדים שיש ובאמת שאין יותר שקט מזה. החבר הכי טוב שלכם כאן יהיה כבש שתעה בדרכו. מקורות מדווחים שהמקום מתפקד כמחסן אבל הכל אפוף מסתורין ואיני מתכוונת להגיע לשם לברר. בכל זאת, אין כמו בבית. שלי.

דרך Earth Porn

מוגש באמצעות גורו – חיפוש דירות חדשות

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן