חשבון אינסטגרם מהפנט מצמיד את אלכסה צ’אנג לציורים היסטוריים בכיכוב נשים

אין כמו שילובים אמנותיים של ישן וחדש כפי שמדגים חשבון האינסטגרם המופלא הזה. החשבון יוצר חיבורים גאונים בין תצלומים של אחת האיט גירלז הנחשבות בעולם, הבריטית אלכסה צ’אנג, ליצירות אמנות היסטוריות בכיכוב נשים בפוזות דומות. התוצאה היסטרית.

ראו גם: דודי בן סימון הפך לכוכב אינסטגרם בזכות האשליות האלה

אלכסה היא תופעה של הדור החדש, בחורה שהתפרסמה בבריטניה כמגישת טלוויזיה אך בעיקר בזכות חוש סטייל ייחודי אשר הפך אותה לאושייה חברתית משמעותית, דוגמנית מצליחה ואשת עסקים שמעורבת בתחומים הקרובים אליה, כמו אייליינר ולקים. היא אפילו הוציאה ספר סטייל שהצליח יפה.

לא לחינם צ’אנג זכתה לכבוד השמור למעטי מעט כאשר קם חשבון אינסטגרם שמהלל את היופי שלה עם טוויסט מרחיב אופקים. לצד כל תמונה של צ’אנג מוצמדת יצירת אמנות אשר ספק אם עוקביה מכירים את הציירים המוכשרים העומדים מאחוריהם. התוצאה היא שעטנז מרהיב ביופיו המשלב בין תרבות האינסטנט לאמנות מושקעת. גם זו דרך להכיר אמנות.

מי שעומדות מאחורי החשבון הן צמד אחיות מספרד, ביאטריז ומריה ולדובין בשנות העשרים לחייהן. אחת מהן סטודנטית לעסקים ומשפטים והשנייה מחזיקה מאסטר באמנות היסטורית והיא בהחלט מאסטר.

ספק אם הן ידעו איזה אפקט יהיה לחשבון הזה, המכונה artlexachung אשר מצדיק את הבאזז סביבו ולא רק בקרב בלוגריות אופנה המהללות את הסגנון של הצ’אנגית הכובשת.

 

מדובר בחשבון שחובבי אמנות ומבקרים קבועים במוזיאונים יעריכו כי הבחירות הן חכמות ומדויקות. בכלל, צ’אנג היא אחת הבחורות בעולם שהצליחה לתעל את הפרסום שלה לכסף ממשי ולא רק לכמה לייקים. מי שעוקב אחריה יודע שהבחורה נוטפת סטייל אמיתי, אינה חוששת ממה יגידו ובגדול, לא סתם הפכה לאחת החביבות בתחום. 

העוקבת הראשונה של החשבון הייתה מיס צ’אנג בכבודה ובעצמה. “התחלתי לחפש דימיון בין אמנות לאלכסה ומצאתי”, סיפרה ביאטריז ל”אל”, “כל התמונות שלה מתחברות לאמנות שתמיד אהבנו”. אחרי שצ’אנג תייגה אותן הן זכו לאלף עוקבים ביום וכעת כבר צברו כמה אלפים. מבחינת ביאטריז מדובר בתהליך ליקוט שהוא כמו “משחק”. לפעמים הן מביטות על ציור של אחד הציירים הגדולים ואז מחפשות צילום שמתאים ולפעמים זה הפוך, היא מזכירה להם ציור ידוע”. 

אין לאחיות מושג כמה זמן הן ימשיכו בזה ואם ההשראות יפסיקו להגיע אבל בינתיים הן נהנות מזה ושמחות שאחרים נהנים גם. אכן, אמנות ואופנה מעולם לא השתלבו יפה יותר. 

דרך Elle

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן