השחקנית הזו פוטרה אחרי שמפיקי אופרת הסבון גילו שהיא הסתירה פרט פעוט

קטעים בבריטניה. אי אפשר לא לחייך מהעובדה ששחקנית הצליחה לעבוד על מפיקי אופרת הסבון “Coronation Street” בכך שסיפרה להם לכאורה שהיא בת 14 ובעצם, מה לעשות, היא “קצת” יותר מבוגרת. בת 25 אם לדייק. החשיפה המטלטלת הזו עלתה לקאטי רדפורד בתפקיד והיא פוטרה כמו גדולה. או כמו קטנה, תלוי איך מסתכלים על זה.

ראו גם: ראסל קרואו: שחקניות מבוגרות לא מקבלות תפקידים כי…

למעשה, המפיקים הניחו שהיא בת 19 שמשחקת בת 14 ורק מעריצי הסדרה שהגיבו הצביעו על העובדה שהיא בכלל בת 25. זה הופך אותה להיות צעירה רק בשנתיים מאימה בסדרה, הדמות של שרה פלאט. היא פוטרה אחרי הסקנדל הזה. בימים אלה מפיקי הסדרה, המשודרת בערוץ ITV בוחנים בחורות אחרות כדי למצוא את זו שתגלם את בטאני פלאט.

כמות הבאזז שהחשיפה ייצרה מעוררת תחושה כאילו מדובר בפרשת ווטרגייט. מהחשיפה מתברר כי השחקנית היא ילידת 1989. אחד המעריצים של הסדרה סיפר שהיא העלתה לטוויטר שלה תמונות מחגיגת יום הולדת 25. מה נאמר, אם לכאורה משקרים אז צריך לשים לב לדבר אחד: עקביות ועקבות שאת משאירה במדיה החברתית. אין דבר מטופש יותר מלהסתבך בשקרים של עצמך. 

הסוכנת של השחקנית סיפרה שהערוץ לא היה מודע לגילה וכי היא נבחנה לתפקיד של בחורה בגיל 16-20. הטאלנטית “מאוד מבואסת כפי שניתן לצפות”, לדבריה. הסוכנת לקחה אחריות על כך שלא גילתה למפיקים את הגיל האמיתי של הנבחנת. 

חבל ששחקניות לא יכולות לגלם תפקידים בכל הגילאים. נו, אז לא סיפרה שהיא מבוגרת יותר. סיטואציה ביזארית אבל אפשר כבר לחשוב. אם בחרו בה אז היא הייתה טובה, אולי הטובה מכולן שם. בתעשייה שמחרפנת שחקניות להיות צעירות לנצח, אפשר לגלות קצת סלחנות ולשפוט אותה לפי כישרון המשחק שלה ואם היא מתאימה לדמות. יש שחקניות שיעשו הכל בשביל תפקיד ולפחות היא התגלתה כשחקנית טוטאלית. 

דרך Mail Online

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן