הבחור שחיפש מישהי בשם של האקסית שב איתה מטיול מסביב לעולם וזה מה שקרה להם

קשה היה לפספס את הסאגה של אליזבת גאלאגר וג’ורדן אקסני מקנדה שהחלה כאשר אקסני נפרד מארוסתו, אליזבת גאלאגר, והוא נותר עם שני כרטיסים שווים לטיול סביב העולם על שמו ושמה. הוא לא רצה לזרוק אותם ויצא בחיפוש ממושך ברשת, שהפך לוויראלי, על מנת למצוא את הסינדרלה בשם זהה לאקסית. לאחר חיפושים רבים הוא מצא את האחת. כלומר, השנייה.

ראו גם: הבחור שחיפש בחורה בשם אליזבת גאלאגר כדי לתת לה כרטיס טיסה מסביב לעולם מצא מישהי

אמנם בן זוגה של אליזבת השנייה לא התלהב מהרעיון במיוחד אבל הזוג המוזר יצא לדרכו. אז מה בסוף קרה בין שני אלה? לאחר שביקרו בשמונה (!) מדינות ג’ורדן, 28 ואליזבת, 23, שבו מהטיול הכייפי והחד פעמי. האם ניצוץ של אהבה פרץ בין שני אלה?

ובכן, בניגוד לשמועות ולרצון של אי אלו אנשים שהם ישובו מאורסים או משהו השניים לא פיתחו רומן. היחסים תוארו על ידי אקסני לחדשות CTV כ”דינמיקה של אח ואחות. כשמבלים עם בן אדם שלושה שבועות בטיול אתה מרגיש שאתה יודע הרבה עליו. אני מרגיש שאני מכיר אותה שנים”.

מיס גאלאגר הוסיפה את הפרשנות שלה ליחסים: “כנראה שהסתדרנו יותר טוב בגלל שהיינו זרים. לא היה לנו קשר שאפשר לקלקל”. וככה מצאו את עצמם מתרשמים מהנופים בצרפת, איטליה, הונג קונג, תאילנד והודו כאשר את הסילבסטר חגגו באוסטריה אבל לא ממש דהרו אחד על השנייה בנשיקת חצות. 

ההבדלים ביניהם באו לידי ביטוי בכל הנוגע לגבהים. היא חולה עליהם, הוא מתעב. וכך היא גררה אותו למגדל אייפל או לבר הממוקם הכי גבוה בבנגקוק. בקיצור, לא הכי מתאימים אבל לפחות הם חזרו לקנדה בשלום ונחתו יפה על הקרקע. אז אם לרגע קיווינו שימצא אהבת אמת שם אז לפחות תתנחמו שהוא מצא כזה- רק בדמות יוזמה מיוחדת.

בעקבות הניסיון המוצלח בבאזז, אקסני משיק פרויקט צדקה שנקרא “A ticket forward” שיעזור לאנשים שלא יכולים לממן את טיסת חייהם מסיבות רציניות, כמו הנער שנהיה עיוור ורצה להספיק לראות עוד כמה מקומות בעולם לפני שלא יזכה לראות אור יום. 

דרך I100

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן