תאי הנמנום האלה בשדות תעופה הם כל מה שחלמתם עליו

היום בפינת ה”איך לעזאזל אף אחד לא חשב על זה אף אחד”, נמצא הפתרון לכל מי שאי פעם נתקע שעות ארוכות בשדה תעופה כשטיסתו התעכבה או שהוא נאלץ להמתין לקונקשן מאוחר: תאי שינה פרטיים, נקיים ונוחים שמאפשרים למתייבשים להתרענן קצת בנוחות.

עד עתה, הפתרון המקובל לנמנום בשדה תעופה היה למצוא ספסל פנוי ולנסות, איכשהו, להתרווח עליו. אבל מי שניסה את זה יעיד שזה לא פיתרון נוח. ספספלים בשדה התעופה אף פעם לא נוחים, ובדרך כלל גם יש להם ידיות או זוויות משונות שפשוט מונעות כל אפשרות לשכב עליהם (מתוך בחירה של מנהלי שדות התעופה כמובן. הם לא רוצים להפוך את השדה שלהם למסיבת פיג’מות אחת גדולה). וזה לא שבמטוסים לישון זה תענוג כל כך גדול. התוצאה היא שבהרבה מאוד מקרים הדבר הראשון שרוצים לעשות כשמגיעים לחופשה זה להכנס למיטה המזמינה במלון ולישון איזה שבוע. 

ה-Napcabs שהוצבו בשדה התעופה במינכן, הם תאי שינה קטנים ויעילים. כל תא כזה כולל מיטת יחיד קטנה, שולחן עבודה קטן, מקום למזוודה, עמדת הטענה למכשירים סלולריים ולפטופים וכמובן שעון מעורר כדי שלא תפספסו את הטיסה. מי שמעוניין לעבוד ימצא בתא גם קליטה טובה של רשת Wi Fi.

כך זה היום:

A photo posted by Carmen Oliva (@5hcrazyfor) on Aug 18, 2014 at 7:33am PDT

פליקר: hahanna

A photo posted by @feelalivefitness on Jul 10, 2014 at 7:44am PDT

A photo posted by Summer Land (@summerlandish) on Aug 26, 2014 at 8:23pm PDT

 

העתיד:

כל הטוב הזה יעלה לנוסעים העייפים בין 12 ל-18 דולר לשעה. לא מאוד זול – אבל כשאתם מסתובבים כמו זומבים בדיוטי פרי ורק רוצים להניח את הראש איפהשהו זה וודאי יראה לכם כמו מחיר סביר. 

טיפ של אלופים לסיום: בשדות תעופה רבים בעולם ניתן לשלם במקום עבור כניסה חד פעמית ללובי VIP מפואר, שכולל ספות נוחות וכיבוד קל כיד המלך. בהיעדר פיתרון אחר, הלאונג’ים האלה יכולים לתת לכם יופי של מקום לישון בו במחירים דומים. לילה טוב!

דרך BuzzFeed | תמונות דרך פייסבוק

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן