זו הנקמה המושלמת שאפשר לשלוח לכל אויב בדואר

הדבר הכי מעצבן בעולם זה נצנצים. הם קטנים ונדבקים לכל מקום ואף פעם אי אפשר להפטר מהם. והנה, יוזמת רשת חדשה תאפשר לכם לנצל את הדבר הכי מעצבן בעולם כדי לנקום באויבים שלכם. תמורת עשרה דולר בלבד תוכלו לשלוח מעטפת-חבלה אנונימית, מפוצצת בנצנצים, לאנשים שאתם חושבים שזה מגיע להם.

“אנחנו פאקינג שונאים נצנצים”, כתבו היזמים באתר: “אנשים קוראים לזה ההרפס של העולם התעשייתי”. וכך, אם יש אנשים שהייתם מאחלים להם הרפס, זה רק הוגן שתשלחו להם במקום את המעטפה המנצנת. תוכלו אפילו להוסיף פתק, שיהיה ספוג גם הוא בנצנצים, שיסביר לאויבים שלכם למה כל הרע הזה מגיע להם. 

ברגע שהם יפתחו את המעטפה הנצנצים יתפזרו לכל עבר, ידבקו להם לבגדים, לעור, לשטיחים, לקירות ולבעלי החיים. “עברו כבר שלושה שבועות ועדיין לא נפטרתי מהחרא הזה. איך לעזאזל אני אמור להעיף את זה?”, כתב אחד הלקוחות הלא מרוצים שקיבלו מעטפת נצנצים לביתם.

לקוח אחר כתב: “ליום הנישואין הראשון שלנו לא ידעתי מה לקנות לאשתי, אז שלחתי לה את זה כי חשבתי שזה יהיה מצחיק. זה לא היה. עכשיו אני גרוש, מרושש וחי עם החבר הכי טוב שלי”. 

העדויות האלה כנראה מזוייפות, אבל באתר מבטיחים שהשירות אמיתי לגמרי. ניתן לשלוח את המעטפות לכל מקום בעולם. העלות עשרה דולרים אוסטרליים, שהם 32 שקלים. שווה לגמרי!

עדכון: כיממה אחרי ששירות הנצנצים הפך לאחד מהדברים הכי ויראליים באינטרנט, יצא מת’יו קרפנטר, מקים השירות, בהודעה נואשת: בבקשה, הפסיקו להשתמש בשירות שלי. “היי חברים, אני המייסד של האתר הזה”, כתב קרפטנר באתר Product Hunt, שפרסם את השירות והפך אותו לויראלי: “בבקשה הפסיקו להשתמש בשירות הנצנצים הנוראי הזה – נמאס לי כבר להתעסק איתו. בכנות, מאט”. 

הפופולריות הגדולה של האתר גרמה למת’יו לפנות לספקית האינטרנט שלו, בבקשה להקציב לאתר רוחב פס גדול יותר כדי שיוכל לעמוד בעומס. מאוחר יותר הוא פרסם בוויטר שהוא מעוניין למכור את האתר, “עם מיליון מבקרים, 270 אלף שיתופים חברתיים, טונות של אנשים שרוצים להזמין, רק בן 24 שעות”.

<blockquote class=”twitter-tweet” lang=”en”><p>ShipYourEnemiesGlitter with 1m visits, 270k social shares, <a href=”https://twitter.com/search?q=%24xx&amp;src=ctag”>$xx</a>,xxx in sales, tonnes of people wanting to order. 24 hours old. For sale.</p>&mdash; Mathew Carpenter (@matcarpenter) <a href=”https://twitter.com/matcarpenter/status/555346429149839360″>January 14, 2015</a></blockquote>
<script async src=”//platform.twitter.com/widgets.js” charset=”utf-8″></script>

בעקבות העומס, לא ברור כמה מעטפות נצנצים יישלחו ללקוחות, וסביר להניח שהזמנות רבות לא יסופקו. מצד שני, עכשיו במקום לשלוח מעטפות נצנצים לאויבים אפשר לקנות אתר מגניב לגמרי. גם זה סוג של הישג.

דרך Daily Dot

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן