פרויקט צילום מבריק ממחיש כמה רחוק אפשר להגיע בלי פוטושופ

הדימוי של ספורטאים, שריריים, מיוזעים, ממוקדי מטרה, נראה תמיד על אנושי. הם מעבירים מסר של עוצמה, כמו אתלטים. אבל בפרוייקט המופלא שלפניכם, אותו צילם בנג’מין וון וונג (Benjamin Von Wong), הנקרא “אנשים רגילים, תקציבים הוליוודיים”, המצולמים אמנם נראים בדיוק כמו אתלטים או דוגמני כושר אבל הם אנשים “רגילים”.

מה הפך אותם לכאלה סופרסטארים בתמונות? תקציב צנוע לציוד צילום בעלות עשרים אלף דולר, אפקטים ויזואליים, מכונת גשם ביתית אבל בלי פוטושופ!

המצולמים הם מתכנתים, אימהות ועובדי משרד, אנשים רגילים כמוני וכמוכם, שהתגייסו לצילום שממחיש איך כל בן תמותה יכול להיראות כמו אליל עם התאורה, התפאורה והעמדת הפנים הנכונה. ניתן להתרשם מהסדרה גם בעמוד הפייסבוק של הצלם ובאינסטגרם.

“כשאנשים ראו את התמונות, זה היה ‘וואו’ והלם. אפילו אני לא חשבתי שאני נראית ככה”, אמרה סטפני המופיעה בצילום הקאבר ואכן, מי היה מאמין? בעידן הנוכחי כל אחד יכול להיראות מיליון דולר. זה עולם של אשליות והפרויקט הזה בהחלט הוכיח זאת על הצד המרשים ביותר. ברגע שהם עומדים מול העדשה בתאורה הנכונה, כל אחד יכול להיראות כמו כוכב הוליוודי, אתלט בחסד.

צבע, אור וקונטרסט הם השילוש הקדוש של הצלם פה ואת זה יודע כל אחד שמבין בצילום. זה לא הציוד בהכרח אלא ההבנה של זויות אור וגוף. סדרת התמונות כאן היא ההוכחה המוחצת ש”לס איז מור” בהחלט. אבל מאחר והמצולמים אינם דוגמנים באמת הצלם לא מסתיר את העובדה שתירגול וטעויות מולידות מצוינות. הוא צילם 2,000! תמונות ביום כדי שיהיו בסוף 20 צילומים. כל אחד היה צריך להתמחות בשלל פוזות עד שמצאו את הפוזה המנצחת.

“אמונה זה הדבר הכי חשוב” יגידו רבים וזה בהחלט העניין כאן. אנשים אלה היו צריכים להאמין שהם נראים מעולה כדי לשדר זאת למצלמה וזו עבודה לא קלה בפני עצמה. האמת שזה היה יכול להיות כל כך משעשע להצטלם ככה ולחזור להיות הבטטת כורסא שאני כאשר השריר היחיד שאני מפעילה זה של האצבע על השלט.

כאן אפשר להתרשם מהצילומים בסרטון:

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן