חידת השבוע: האם זו הבחורה עם החזה המלאכותי הגדול בעולם?

נתקלתי במחזה מפעים, כזה שהדיר שינה מעיניי. מדובר בכל זאת במשהו גדול מהחיים ולמרות שהאינסטינקט היה להרפות מהעניין עדיין בהיתי בתמונות ותהיתי אם אכן מדובר בציצי מוגדל או מניפולציה ערמומית?

החזה העל טבעי הזה קשור לדוגמנית גרמניה בשם מאיירה הילס המכנה את עצמה beshine. היא הפכה באופן טבעי יותר או פחות לכוכבת אינסטגרם. בתמונות שהיא מעלה לרשת החברתית חושפת הילס את פאר הניתוחים הקוסמטיים או תעלול פוטושופ אדיר במיוחד. (עדכון: ככל הנראה מדובר בשתלי פוליפרופילן). בכל מקרה, תודו שזה ענק.

ראו גם: “שדי חופשה” מיועד לנשים שרוצות חזה גדול באופן זמני

לא ברור אם הבחורה הזו, בעלת החזה הגדול באירופה, על פי הצהרתה, באמת הצליחה למצוא דרך לאתגר את חוקי הפיזיקה וגוף האדם. האם יש סיכוי קטנטן שאכן מדובר בשתלים עצומים? האם אפשר בכלל לנשום עם הבלונים המנופחים הללו? כל כך הרבה שאלות ואין תשובות. גם בצפייה בסרטון היוטיוב זה נראה כמו חזה מוגדל ועדיין, אולי הבחורה דחפה לבלונים שלה את כל הגרביים בעולם.

מה אנחנו כן יודעים? שאלה המידות לכאורה: 59-28-36, הם שוקלים 18 ק”ג, קאפ 32Zs ,XXX. מה שקראתם. כך או כך, מדובר בסאגה עצובה ומנופחת עד גבול הסאטירה. כל מה שאפשר לחשוב על “בלונדינית עם חזה גדול”. זה כל כך קומי-טרגי שבאמת קשה להתעלם. אבל זה מדהים כל פעם מחדש לאיזה מקומות מגיעים אנשים בשביל תשומת לב.

בהחלט מעורר תהיה. מה שכן, נשמע שלא קשה לה לישון. היא בטח נרדמת עם הפנים על “הכריות” שלה מקדימה. לפחות זה נשמע נוח. בינתיים היא חושפת לפנינו את חיי השגרה שלה. שגרתי ככל שזה יכול להיות עם משקל של חביות נפט מקדימה.

הנה היא בסרטונים. אני עדיין מתקשה להאמין שקיים רופא בעולם שהיה מוכן לבצע ניתוח כזה.

 

.

דרך Elite Daily

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן