הבחורה הזו ערכה ניסוי ב”טינדר” וגילתה משהו עצוב על גברים שמחמיאים

לא קל לבחורות בימינו לקבל מחמאה. אם לא שמתן לב, רובנו נוטות להמעיט מערך מחמאה כשמישהו מרעיף עלינו בעוד אחרות פשוט מתעלמות מגבר זר ששולח מחמאות בהודעה. לגווינת’ בייטמן הייתה בעיה שהרבה בחורות יזדהו איתה: היא לא יודעת איך להגיב למחמאות שבחורים שולחים לה בטינדר, טוויטר או בכל מקום ונוטה פשוט להתעלם מהן. אבל אז היא חוטפת יציאה פוגענית.

ראו גם: הבחורה הזה בחרה את הנקמה המושלמת לקריפ מ”טינדר”

כן, בחורים מתרגזים שבחורות מעזות להתעלם מהם ועוד לאחר ששיגרו להן משפט שאמור להרטיט את הלב ושיחקו אותם ג’נטלמנים לרגע. בכל זאת, להידחות אחרי שעוד באו עם יציאה מחמיאה? אין משפיל מזה. בייטמן בת ה-18 הרגישה שנמאס לה לקבל תגובות מגעילות מגברים שניסו להחמיא. הם הרגישו שעליה “להגיד תודה” על זה שבכלל טרחו להחמיא ושחובתה לענות להם בגלל זה.

הקטע הזה הביא לה את הסעיף ובייטמן יצאה בניסוי חברתי: היא תקבל את המחמאה ותודה שאכן, היא “מהממת”, “הורסת”, “יפה” או מה שזה לא יהיה ששלחו לה. היא תענה באופן חם ולבבי וממש תיראה כמי שמקבלת את המחמאה באופן השמח ביותר.

“אם גבר שולח לי הודעה איני עונה כי לרוב הם זרים מוחלטים”, אמרה בייטמן לבאזפיד”, “ואם הם לא קיבלו תגובה ממני זה בדרך כלל מסתיים ב’ביץ’, חצופה'”. אחרי שהיא פירסמה את הניסוי הרבה בחורות שלחו לה את ה”מחקרים” שלהן אליה. התוצאות היו עגומות: הבחורים עדיין ענו כמו טינופת. מתברר שאם יש דבר שעוד יותר מחרפן את אלה שעלו בניסוי, זה כאשר בחורה מנכסת לעצמה את המחמאה ומאמינה לה. משום מה, זה הוציא מהגברים את הכיף בלהחמיא. 

לא נעים לומר, גברים כנראה רוצים להתחיל עם בחורה ש”לא מקבלת את המחמאה” אבל טורחת לענות יפה. אם היא מקבלת את המחמאה בביטחון היא ישר הופכת לבחורה ש”עפה על עצמה”. הכוח שנשים אלה הפגינו ערער את הבחורים הללו שנשמעים די מעפנים מלכתחילה.

“קיבלתי תגובות מטורפות לניסוי הזה”, סיפרה בייטמן, “מתגובות פוגעניות לכאלו שאיחלו לי סרטן”. גברים רבים כנראה חשים שרק להם מותר להחמיא לאשה ושאשה לא אמורה להאמין למחמאה לעולם כדי להישאר כנראה חסרת ביטחון וחלילה, לא מישהי חזקה, בטוחה וכזו שיכולה לעבור בקלות לגבר אחר בסביבה. בקיצור, עדיף לענות בסמיילי וזהו 🙂

 

דרך Buzzfeed

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן