בזמן שכולם צפו ב”גלובוס הזהב”: פרק הפתיחה של “בנות” עורר מהומה מהתחת (לא בעבודה)

העונה הרביעית של הסדרה הפופולרית של לנה דנהאם “בנות” לא נודעת כביישנית במיוחד והסצינות המיניות ששודרה בה בהחלט דגדגו את המיינסטרים הטלוויזיוני. אבל נראה שדבר לא הכין את הצופים למחזה האחורי שכיכב בפתיחה של העונה הרביעית בסדרה. הביטוי “תאכל תחת” מעולם לא היה מדוייק יותר כדי לתאר מה מרצד על המסך אצל הבנות.

ראו גם: שתי בנות 20 המציאו ויברטור בלי ידיים לשיוויון עונג בחדר שינה

אמש העולם קיבל את ההוכחה שאנחנו בעיצומה של מהפכת “אכילת ישבן”. בזמן שכולם צפו בטקס פרסי גלובוס הזהב, בו זכה חגי לוי הישראלי (“בטיפול”) עם שותפתו ליצירה בפרס “סדרת הדרמה הטובה ביותר” עם “The Affair”, בסדרה “בנות” ויתרו הפעם על הפיטמות של לנה דנהאם והחליטו לרדת, איך נאמר, למחוזות אחרים.

לא ברור מה אמורים הצופים להרגיש בעניין אבל ללא ספק, מדובר בסדרה נועזת במיוחד ששוברת בזה אחר זה את כללי המשחק בכל הנוגע לרף החשיפה הפיזית. מדובר בסצינה אינטימית שיכולה להתפרש כמביכה אבל לא תראו את השחקנית אליסון ויליאמס לוקחת את זה קשה. היא אפילו דיברה על אכילת התחת עם אבא שלה!

בטקס החגיגי של הענקת פרסי גלובוס הזהב אתמול אליסון ויליאמס הופיעה חנוטה בשמלת סטרפלס אדומה וענוגה, פער עצום לעומת פרק הפתיחה, בו היא ניצבה כפופה לעבר שולחן המטבח בעודה זוכה לטיפול מיוחד מאחור. מדובר בסצינה שדרשה לא מעט יכולות טכניות כדי להניע אותה קדימה. “היו לי כמה ימים בהם דיברתי עם אנשי האיפור וההלבשה לגבי הכיסוי ששמו לי שם”, אמרה ויליאמס ל”אנטרטיינמנט וויקלי”, “זה היה הישג הנדסי! כיסינו את האיזור בתחתון שחתכנו והדבקנו למטה ופדים וחוטיני. נאלצתי לבצע את הסצינה הזו פעמיים”.

כעת אתם יכולים לחזור לעשות את מה שזה היה לפני שנכנסתם לאייטם ה”חשוב” הזה ולצאת מהיציאה האחורית של הפוסט 😉

ויליאמס מלפנים. תמונה: Shutterstock

דרך The Daily Dot

צילום קאבר: Photo: Jessica Miglio/HBO

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן