”, המתמחה במוצרי עוף והודו, זכתה בפרס ”מוצר השנה” לסדרת מוצרי עוף והודו טריים – ”בחירת הקצב שלנו” – בשורה של חדשנות ומיתוג, בקטגוריה בה המיתוג אינו קיים!
גל מור
גל מור הוא העורך הראשי והמייסד של "חורים ברשת", שהושק ב-2006 ובו מבקרים מיליון משתמשים בכל שנה. גל מתמחה באסטרטגיות תוכן אפקטיביות, תפעול וליווי מוצרים דיגיטליים וקהילות תוכן. הוא שותף מייסד וסמנכ"ל מוצרים ב-Guruz, פלטפורמה חברתית למומחי תוכן. לשעבר מנהל תוכן ראשי ב-ynet