הודעה מיוחדת של “אנונימוס” לרוצחים של “שארלי הבדו” ותומכיהם

כבר זמן רב שהגיבורים שלי הם קבוצת ההאקרים מ”אנונימוס”. בכל פעם שהם משגרים סרטון חדש אני מתרגשת כמו ילדה קטנה. בעידן הטכנולוגיה, יש תחושה שהכוח האמיתי בידיהם ובלחיצת כפתור אחת הם יכולים להפוך את חיי המטרה שלהם לגיהינום על פני האדמה.

אבל זה לא רק זה. מדובר ביוזמה אשר דוגלת באופן חסר פשרות בערכי הדמוקרטיה, השיוויון, הסובלנות, חופש הביטוי ומתעבת את הרע בעולם, לעתים באופן חד מימדי וילדותי אך עדיין, לרוב הכוונות שלהם טובות. עזבו באטמן, סופרמן וכאלה. אנונימוס הם הכוכבים האמיתיים. הפעם על הכוונת שלהם: הרוצחים שאחראים לפיגוע של 12 איש במערכת המגזין הצרפתי הסאטירי “שארלי הבדו”.

ראו גם: תמונה מצמררת ראשונה מתוך המערכת של “שארלי הבדו” לאחר הפיגוע

קבוצת “אנונימוס” הכריזה על מלחמה בג’יהאד ופירסמו את ההודעה הבאה תחת הכותרת: “הודעה לאויבים של חופש הביטוי”, בעקבות הטבח המזעזע בפריז, אחד הנוראים והכואבים אשר הוציאו 750 אלף צרפתים מחוץ לביתיהם כדי להביע סולידריות ולהפגין. מלבד רצח לשם רצח, המסר המהדהד של הרוצחים מנסה לחסל את חופש הביטוי והיצירה, לכאורה, אחד הערכים המובהקים בעולם הדמוקרטי.

“אנחנו מכריזים עליכם מלחמה, אויבי חופש הביטוי. אנחנו נילחם בכך בכל מקום ותמיד. לא נתפשר על חופש הביטוי והדעה. לפגוע בכך זו פגיעה בדמוקרטיה. צפו לתגובה חזיתית חריפה מאיתנו מאחר והמאבק על החירויות האלה הוא ביסוד התנועה שלנו”.  

חיסול 12 בני אדם שרובם מצוידים בלא יותר מעפרונות הוא עלוב מכל כך הרבה בחינות. לא ברור אם וכיצד הם יכולים לגמול לטרוריסטים, אבל אנונומיס, אלוהי הטכנולוגיה בעידן הנוכחי, מבטיחים לטרוריסטים פעולת תגמול הולמת. 

משהו בסרטונים הללו תמיד מרומם אותי. לבהות באדם עם מסכה עטירת סטייל, ללא זהות ובעל קול מתוכנת המבטיח לתעל את יכולותיו ולהרוס את חיי אותם חלאות זה בדיוק מה שהאזרח הקטן יכול להתפלל עבורו. ברגעים כאלה, נקמה זה מה שהעם רוצה. 

אז פעם זה פדופילים ושרתי חברת GoDaddy ולא מזמן זה היה חברי ה“קו קלאקס קן”. והפעם מדובר בטרוריסטים שעומדים מאחורי פיגוע “שארלי הבדו”. כעת הטרוריסטים צריכים לשים לב: על פי האיום, החשבונות שלהם ברשתות החברתיות עומדים להימחק וזה רק ההתחלה. אם “אנונימוס” תרצה היא תוכל לפגוע בהם אף יותר.

ההאקרים, שליחי הדמוקרטיה וחופש הביטוי, הקפידו לדבר בשפה אינטרנטית מובהקת וחשפו את ההאשטאג OpChalieHebdo#, “מבצע שארלי הבדו”. שום דבר לא יסב לי נחת כמו לראות אותם נוקמים את נקמת 12 הנרצחים.

לא ברור אם רוצחים בדם קר יוטרדו מכך שלא יוכלו מעתה לצייץ בטוויטר, אך אנונימוס הוכיחו בעבר את הכח שלהם. הנזק שהם יכולים להסב הוא בהדלפת פרטים מזהים ואישיים לעיני כל וחיסול חשבונות פרטיים ברשתות החברתיות. הם עלולים להרוס את שמך ולמחוק את קיומך.

דרך Mail Online

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן