בואי כמו שאת: נשים בלי ועם באינסטגרם

לא קל לתאגידי הקוסמטיקה עם נשים דעתניות בעידן הרשתות החברתיות. הסיבה הפשוטה היא שרוב חברות היוקרה סותרות בעצם קיומן את הלך הרוח השולט בימינו שזה “תהיי כמו שאת, כולל הפגמים”. אם פעם היה די בפוסטרים עם פניהן היפות של דוגמניות על, היום נאלצות המשווקות להגות מהלכים מעוררי באזז ובכל הקשור לאיפור, מדובר באתגר קשה.

ראו גם: 15 תמונות מדהימות של “לפני” ו”אחרי” איפור

בזמנים תחרותיים אלה, כאשר בכל דקה קמה חברה מתחרה, אנשי השיווק מנסים כל הזמן להפתיע ולעורר תשומת לב. וכך לא מזמן חברת “אסתי לאודר” גייסה את קנדל ג’נר, האחות לבית קרדשיאן, כדי שהיא תעשה באזז בקרב כמה מיליוני מעריצים מהעוקבים שלה באינסטגרם. בעקבות הקמפיין הזה רבים מהלקוחות איימו בנטישת המותג בגלל מי שמזוהה עם טראש. נראה כי את התגובה הזו, שקורצת לקהל הצעיר ברשת, ביקשה החברה לקבל. 

אבל לא כולם חושבים על גימיקים לעת מצוא. חברת האיפור “מקס פקטור” יצאה בקמפיין מעולה שיכול בהחלט לדבר אל נשים בכל העולם. הוא לא מתיימר לצבוע את פרצופך עד שאינך מזהה את עצמך. המסר של הקמפיין הוא “בואי כמו שאת. אל תפחדי להראות מי את אבל תראי לנו איך את גם עם איפור”. הוא נותן לך לאפר את עצמך כמו שבא לך אבל בלי שתשכחי את היופי הטבעי שלך.

הקמפיין תחת ההאשטאג GlamJan# לא יעורר אנטגוניזם וזורם עם רוח הזמן שדוגלת במראה הטבעי, הפגנת חוסר שלמות ולא לפוטושופ. מי שמציגות את הקמפיין הן בראש ובראשונה הכוכבת גווינת’ פאלטרו והדוגמניות קוקו רושה וריאן טן האקן. כפי שאתם רואים, הן מציגות את מראה ה”לפני” ו”אחרי” וזה תמיד עובד. אצלנו ב”חורים ברשת” סיפורים שהציגו תמונות “לפני” ו”אחרי” איפור עוררו עניין רב.


הדוגמנית קנדיס סוונפול הפכה למרילין מונרו 

בקמפיין כזה אפשר להלל את המראה הטבעי מבלי לזלזל בקסם שאיפור עושה לפנים. כמובן, זה נחמד כשהבחורות נראות כמו דוגמניות צמרת מלכתחילה. המסר שעובר כאן הוא שנשים יכולות לחיות בדו קיום של נטורל ואיפור. גם ככה בחורות מפגינות באינסטגרם את המראה הטבעי שלהן ללא איפור. כעת אפשר להראות זאת לכל העולם.

חברת “מקס פקטור” חוגגת 80 שנות יופי והקמפיין הזה בא להלל את קיומה. מי שהייתה אגב פרזנטורית של החברה בלי שידעו הייתה מרילין מונרו שהשתמשה במוצרי החברה. כעת היא תוצג בפרסומות החברה. כמובן, אלה היו הימים שלא שילמו סכומים מנופחים לסלבריטאיות.

אמנם, רובנו לא ניראה כמו מונרו גם אחרי השתלת פנים אבל שיהיה. החברה קוראת לכן לשלוח את תמונות ה”לפני” ו”אחרי” תחת ההאשטאג המדובר והיא תפרסם את הנבחרות. אם כבר קמפיין, אז ככה, בסטייל.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן