התמונה שמוכיחה עד כמה עבדו על הגוף של ג’סטין ביבר בפרסומת לקלווין קליין

עדכון: עוד לא יבש הדיו וכבר נאלצת המערכת לאכול את הכובע. מרננים שהתמונה ה”מקורית” התגלתה כמזוייפת, האתר הסיר אותה והתנצל. הזיוף מוצלח, נראה אמיתי יותר מהמקור ובעידן דיגיטלי וירטואלי האמת חמקמקה מאיי פעם. מוזמנים לשפוט בעצמכם.
(והנה גם פארודיה על כל הפרשה).

הכתבה המקורית כפי שהתפרסמה לפני הגילוי על הזיוף:

משהו הרגיש מוזר מלכחילה. פני הילד והגוף המפותח לא באמת נראו קשורים זה לזה. והנה נחשף ברשת גיף מביך להפליא שחושף את כמות הפוטושופ שהושקעה בפרסומת החדשה של ג’סטין ביבר לקלווין קליין. האתר BreatheHeavy.com הצליח לשים ידיו על תמונת המקור לפני העיבוד של הליהוק הגרוע ביותר בכל הזמנים: קמפיין ג’סטין ביבר עבור קלווין קליין. (עדכון: יש מי שטוען שהתמונה המקורית כביכול היא מזויפת על אף שהיא מאוד מזכירה את הפיגורה של ביבר).
האתר פירסם את ההשוואה והשמחה לאיד גדולה. המדליף טרח גם לציין שביבר התנהג במהלך הצילומים “כמו דוש”.

מההשוואה עולה בבירור שראשו של ביבר הוקטן, ואילו הגוף, ובמיוחד איברים מסוימים, נופחו והוגדלו.

justin-bieber-unretouch-calvin-klein
נתפס במערומיו: ביבר לפני ואחרי

למה זה כל כך מביך? כי כשאתר האינטרנט “מייל אונליין” ביקש תגובה מחברת קלווין קליין לגבי החשד לשימוש מוגזם בפוטושופ התקבלה תשובה בזו הלשון: “כולם יודעים שג’סטין עושה כושר והוא בנה לעצמו לאורך השנים גוף שרירי. הוא כל כך מסור לפעילות הגופנית שנראה מתאמן גם כשהרגל שלו הייתה שבורה”. עוד נמסר כי “ביבר מתאמן חמש פעמים בשבוע, 45 דקות בכל יום ולקראת הקמפיין החדש, הוא הגדיל את מינון ותדירות האימונים”.

Untitled
ביבר, ללא חסדי הפוטושופ
185
חשדו מההתחלה, התגובות המפקפקות ברשת

הריטוש בפוטושופ הוא מזמן בגדר חדשות ישנות. פעילי דימוי הגוף התאכזבו כאשר אפילו תמונות של לנה דנהאם, אייקון פמיניסטי בהתהוות, שנודעה כמקדמת תדמית גוף טבעית, התגלו לפני כשנה כמרוטשות. זאת למרות הצהרותיו של בעל הטור שפרסם את התמונות בווג, נייתן הלר:

“צילומיה של דנהאם בשער הם שבירה של כל המוסכמות במגזין, מאחר והיא פרצה את הדרך לנשים שרוצות לבטא את עצמן ללא חשש מביקורת על גופן, והיא משמשת להן פה. לדברי הלר, דנהאם דיברה בחופשיות על מבנה גופה ועל המראה שלה לכל אורך הדרך, וכי הפתיחות שלה ביחס לגוף הלא רזה שלה משמשת מודל לכל הנשים שלא נראות כמו דוגמניות־על”.

52dab77d0e605אם בארזים נפלה שלהבת, מה תגדנה אזובות הקיר? לפחות מי שנתפס הפעם ב”מערומיו” עם תמונות שרוטשו הינו דווקא כוכב גבר, ועוד אחד מחוטב יחסית, צעיר ובשיא אונו. ללמדנו שאם לא תתהפך מגמת הריטוש יתחילו גם הגברים לשלם במבוכה, כשהאמת על נתוניהם הטבעיים תיחשף. נדמה שבעתיד המסתמן רק אנשים ביונים יצליחו לרצות את אידאל היופי ההולך ומקשיח.

מאמינים בחינוך של מגדר, גוף, ומיניות? תמכו בע’ קווירית וקבלו מתנות מדהימות

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן