אוסטרלים התגייסו לתרום כפפות לכפות קואלות

הקואלה היא אחת החיות הממיסות בעולם המזוהה עם אוסטרליה. קשה לעמוד במתיקות שלהן וקשה אף יותר לעמוד בפני העובדה שבזמן האחרון לא מעט מהן נפגעות בכפות הידיים שלהן כתוצאה משריפות שפורצות באוסטרליה. אזרחי היבשת החליטו לקחת את העניין הבוער לידיהם וכמה מהם יזמו קמפיין שנועד לתרום כפפות ולהגן על היצורים המתוקים הללו.

ראו גם: הקואלה הזה עצוב כי ביתו נהרס

כדי שהקואלות ישובו לטבע באופן הבטוח ביותר, ארגונים הפועלים למען ביטחונן דואגים לעטוף את כפותיהן בכפפות שישמרו עליהן לאחר שאינספור קואלות נפגעו ונשרפו בשריפות שפרצו לפני כשבוע.

היוזמים מבהירים כי על הכפפות להיות מאה אחוז כותנה. פוסט בעניין אשר הופץ בפייסבוק זכה ליותר מ-12 אלף שיתופים ובו קראו לאזרחים טובי הלב להכין עבור סמל המדינה הפרוותי כפפות. אתמול הם בישרו בדף הפייסבוק של International Fund for Animal Welfare כי המטרה הושגה – כל הכפפות הדרושות לקואלות נתרמו.  

החיות הפרוותיות הללו חיות בתוך עצי האפוקליפטוס והן מתקשות לברוח מהר משריפות. כמה גופים שפועלים למען הקואלות מעניקים להן יחס חם ודואג במיוחד. עם זאת, מדובר בתהליך החלמה כואב במיוחד ולא קל לקואלות להתמודד עם החזרה לטבע. בעזרת כפות מוגנות היטב הקואלות יוכלו להשתלב שוב כמו פעם בטבע ולחזור לחיות חיים תקינים. 

 דרך The Telegraph

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן