לא מעט אנשים הזדעזעו מ”לב אלסטי” הקליפ החדש והממגנט של סיה

עוד לא נרגעתי מהקליפ המהפנט הקודם של הזמרת הנפלאה סיה, “שנדליר”, בכיכוב של הרקדנית הכה מוכשרת מאדי זיגלר בת ה-12 והנה היא מכה שנית. הפעם מאדי מרטיטה את הלב לצד כוכב הקולנוע שיה לה-באף בקליפ ללהיט הבטוח “Elastic Heart”. פשוט להביט על הקסם המרחף בכלוב ולחפש את הכוריאוגרף הגאון, ריאן הפינגטון, כדי להצדיע לו שוב אם כי אחרים פחות ישמחו לפרגן לו.

ראו גם: הקליפ מעורר המחלוקת של סיה עם רקדנית מהפנטת בת 11

הפעם זירת ההתרחשות היא כלוב ענק ומלנכולי כל כך בו שיה נראה כמו טרזן הרוקד סביב מאדי בריקוד מוטרף ופראי. הוא רודף, היא בורחת, הוא מתקרב, היא מגיבה כמו נמרה, הוא מתרחק ובין לבין התנועות יכולות לתת תחושה שהם על גבול הזעם. קשה להבין את מהות הקשר ביניהם אבל הצפייה מטלטלת ומרגשת, כמו שניתן לצפות משני כוכבים בעלי מימיקה מופלאה.

מדובר בסרטון מדהים מבחינה ויזואלית שכמו קודמו, מעורר דיונים צדקנים על מוסר ומיניות. וסיה כבר מיהרה להתנצל בפני כל מי שחש שקיימות רמיזות לפדופיליה לאור התגובות שקיבל הקליפ כגון “גועל נפש”, “היה נחמד אילו רקדה עם נער בגילה ולא בן שלושים”, “קריפי”, “נראה כמו גבר האורב לטרף”. אבל כרגיל, אנשים יקחו את זה לאן שהם רוצים ויגיבו מתוך הערכים והפחדים שלהם אבל הסרטון לא מצהיר על דבר באופן מפורש וזה היופי באמנות. 

וכמובן, כל זה לא ימנע מהקליפ הזה להפוך לוויראלי. זה היופי בו, כל אחד יקח ממנו מה שבא לו. “שנדליר” הפך לאחד הקליפים הנצפים והאהובים ב-2014 עם יותר מ-430 מיליון צפיות וכנראה שגם הנוכחי יעורר מספיק באזז בשביל להפוך לאחד הנצפים השנה. מאז שעלה לאוויר, אתמול, כבר צפו בו מעל ארבע מיליון איש.

מומלץ להתקדם מהדיון הטרחני של “למה היא בבגד גוף בגוון עירום” ולהעריך את הכוריאוגרפיה כאן. לאור ראיונות עם מאדי, תהיו בטוחים שמדובר בבחורה נבונה, מקצועית ומוכשרת שמודעת היטב למה שהיא עושה ונהנית מההזדמנות שניתנה לה להפגין את יכולותיה.

סיה היא דמות די נדירה בנוף בכך שהיא טורחת לייצר קליפים וויראליים שממגנטים אותך ואפילו לא מופיעה בהם. חוזקתה הוא ביכולת שלה לעורר עניין ולהשאיר אותך עם תחושה לא פתורה, מטרידה ומעוררת מחשבות. הסוף כאן למשל השאיר אותי קצת מרוסקת, בכל זאת, אין מצב שהייתי משאירה את שיה עם המבט הזה בכלוב לבד. פשוט אין.

הנה הקליפ המטריף:

דרך Billboard תודה לאור גת

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן