איך תמונת יח”צ תמימה אחת אולי הרסה את העונה הבאה של משחקי הכס

העונה השישית של “משחקי הכס” צפוייה לעלות על המסך באפריל, ולהביא עמה את החורף יחד עם פרקים חדשים רוווי דרמות, הפתעות וסביר להניח גם כמה מקרי מוות לא צפויים של דמויות ראשיות. שלשום הגיע אחד מכוכבי הסדרה, קית הארינגטון לפרימיירה של הסרט Youth in London, ויש מצב שהוא סיפק את אחד הספוילרים הכי גדולים לסוף העונה הבאה.

הסרטון הזה ממחיש איך פחות או יותר הכל ב”משחקי הכס” מזויף

המשך הקריאה, שכולל ספוילרים פוטנציאליים חמורים, על אחריותכם בלבד. ראו הוזהרתם.

“משחקי הכס” מבוססת על סדרת ספרי הפנטזיה “שיר של אש וקרח” של הסופר ג’ורג’ ר. ר. מרטין, שגם כותב את הפרקים החשובים בסדרת הטלוויזיה. העונה הקרובה של הסדרה צפוייה להיות מבוססת על אירועי שני הספרים האחרונים שיצאו עד עתה בסדרה, “משתה לעורבים” ו”ריקוד עם דרקונים”. 

מי שקרא את הספרים וודאי כבר יודע שבסוף הספר האחרון ג’ון עבר לינץ’ לא סימפטי. גורל הדמות עדיין לא ידוע, שכן בסוף הפרק המדובר לא היה מדובר אם הוא נהרג בלינץ’ או הצליח בדרך פלא לשרוד. כך או כך, עתידו לא ידוע, והתמונות של הארינגטון מהשטיח האדום של הפרימיירה רק מחזקות את החשש שג’ון הולך להיפרד מאתנו. 

מי שבקיא בענייני מאחוריי הקלעים של הסדרה, יודע שבחוזה של הארינגטון קיים סעיף שאוסר עליו להסתפר כל עוד הוא חבר קאסט בסדרה. עכשיו תסתכלו על השיער של הארינגטון – ותבינו לבד:

בשלב זה, צריך לציין, הכל ספקולציות. יש מצב שמפיקי הסדרה איפשרו לו לאוורר קצת את הראש אחרי הצילומים של העונה החדשה, עם או בלי קשר לשאלה אם הוא יופיע גם בעונה שתבוא אחריה. יכול להיות גם, כמנהגו של מרטין, שג’ון אכן מת בסוף הספר החמישי אך שזה רק מוות זמני, ושדמותו תחזור לחיים במועד מאוחר יותר כפי שכבר קרה לחלק מהדמויות האחרות.

מה שלא יהיה – יש סיכוי סביר שהתמונה הזאת הרסה את ההפתעה הגדולה ביותר של יוצרי הסדרה לקראת העונה החדשה. חבל.

דרך iO9

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן