הצלמת הזו “נסעה בזמן” והצטלמה עם אמהות אמותיה לפני 200 שנים

ההיסטוריה חוזרת על עצמה, והצלמת והאמנית המוכשרת הזו בהחלט דוגלת בביטוי הזה אם להסתמך על השיחזורים הוויזואליים המרגשים שלה שמופיעים באינסטגרם שלה ובפייסבוק. קריסטין מק’קונל גדלה בבית קריפי עם תמונות של קרובי משפחתה המתים על הקירות.

תמונה אחת היפנטה אותה מאז ומעולם, של אשה מבוגרת בעלת שיער אסוף וקולר סגור עם סיכה. מבטה היה ריק וכמעט חלול כשל רוח רפאים. ככל שהצלמת הזדקנה היא החלה לראות את הדימיון שלה לאשה בתמונה.

ראו גם: שחזור צילום משפחתי, 20 שנה אחרי

לאחרונה אימה העניקה לה שמלה עתיקה אותה שמרה במיוחד במשך 25 שנה. האם צולמה עם השמלה בגיל 32 ותמונתה הייתה תלויה על הקיר ורדפה אחרי קריסטין מגיל צעיר. כשהיא עצמה מדדה את השמלה בגיל 32, היא גילתה שהאוצר ישב עליה במדויק והדמיון בינה לבין אמהות אמותיה בלט לעין. היא החליטה שהגיע זמן לתעד את הדימיון הזה.

הצלמת יצאה למסע חיפוש אחרי פיסות מידע על כל הסבתות ועל העץ המשפחתי שלה. היא הלכה אחורה בזמן לאורך כ-200 שנה. מק’קונל היפה ליקטה את הפרטים שאפיינו כל דמות ממשפחתה ותיאמה את הסטיילינג הנדרש לצורך הפקת הצילום. התוצאה מהפנטת ומרגשת כאחד. היא אף ציירה במקרים מסוימים את הרקע ותפרה כמה חולצות בתהליך אבל היא הצליחה לשמר את האותנטיות באופן שבאמת ייזכר לדורי דורות.

בסופו של דבר הצלמת הרגישה שמשהו מהן נותר אצלה וחייהן קצת ימשיכו דרכה.

סבתא רבא רבא רבא שלי מרתה (נולדה ב-1821)

 

סבתא רבא-רבה ג’יין (1858) ואני

סבתא רבא אטי מאי (1898) ואני

 

סבתא מילדרד (1928) ואני

 

אמא קתרין (1957) ואני

 

בתי העתידית טריגר

דרך Bored  Panda

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן