הורים רבים זועמים על חברת הצעצועים שבחרה לחלק לילדים את מתנת החג הזו

ילדים רבים ברחבי ארצות הברית פתחו בימים האחרונים את מתנות חג המולד שלהם. חלק מהם קיבלו ערכת אפייה לילדים של Play-Doh, חברה-בת של ענקית הצעצועים Hasbro שעוסקת בבצק לילדים. בתוך ערכת האפייה הזו, גילו הילדים מכשיר זילוף בצורה פאלית במיוחד, שעצבן הרבה מאוד אמהות וגרם למשבר של ממש בעמוד הפייסבוק של החברה.

המזרק השקוף-סגול הזה נראה בדיוק, אבל בדיוק כמו איבר מין גברי. אפילו לא צריך יותר מדי דמיון כדי לזהות את זה. למרות שהילדים עצמם, ככל הנראה, לא ממש מבינים את ההקשר המביך, בארצות הברית השמרנית הדמיון הוויזואלי מספיק כדי לקרוא לחרם צרכנים על החברה. במיוחד כשמסתבר שהמוצר הזה יצא כבר בנובמבר, וכבר אז הורים התלוננו עליו, אבל החברה בחרה עד כה להתעלם מהתלונות, כנראה בתקווה שאלה ייעלמו.

הן לא. להיפך. בימים האחרונים עמוד הפייסבוק של החברה מוצף בעשרות תלונות הכוללות תמונות של המוצר. מנהלי העמוד מוחקים את התלונות האלה במהירות, ומוכיחים שבדיוק כמו שהם לא יודעים להתמודד עם תלונות מצד הלקוחות הם גם לא ממש מבינים איך מתנהגים עם משבר ברשת החברתית. הנה מעט תמונות שאנשים הספיקו לשמור לפני שנמחקו מהדף:

בסופו של דבר, ולאחר תלונות רבות, Play Doh שחררה בעמוד הפייסבוק המוקף הודעה לקונית שמספרת כי היא מודעת לבעיה. בחברה סיפרו שהם עוברים כעת על תחליף לחלק הבעייתי, שייכנס לפסי הייצור בימים הקרובים. הורים שנפגעו מהחלק הנוכחי מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולתאם שם את החלפתו בחלק החדש, שכנראה כבר לא יראה כמו איבר מין.

טוב לדעת שלאמריקנים יש זמן להתעסק בדברים כל כך מטופשים וחינניים לקראת השנה החדשה.

דרך Boing Boing 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן