ההודעה המצמררת האחרונה שפירסמה מהמטוס דיילת אוויר ב”אייר אסיה”

“אני אוהבת אותך מ-38 אלף רגל”: אלה המילים שהופיעו בתצלום של מפית שהדביקה על חלון המטוס של “אייר אסיה” דיילת האוויר קהיראוניסה פאוזי. היא העלתה את התצלום המרגש לחשבון האינסטגרם שלה שבועיים לפני האסון בו נעלמה טיסה QZ8501 מאינדונזיה לסינגפור ועליה 162 נוסעים ואנשי צוות. גופתה של פאוזי נמצאה בים, במקום בו התרסק המטוס והותירה מאחוריה את המזכרת החיה הזו.  

ראו גם: זה מה שכתב בפייסבוק נוסע בטיסה MH17 של מלזיה איירליינס שעות לפני ההתרסקות

בזמן התצלום השמיים היו בהירים ואופטימיים והכל היה נראה בטוח. ככל הנראה, המסר היה מיועד לבן זוגה בן ה-22 של הסטודנטית למשפטים. לא ברור עדיין אם התצלום הוא ממסלול הטיסה הקבוע של QZ8501 מאינדונזיה לסינגפור. 

הדיילת החתומה על המפית הרומנטית. מי ידע איזה גורל ממתין לה

מה שהופך אסונות כאלה לנוראים כל כך זו תחושת הקירבה המצמררת לקורבנות במרחק של קליק. האירוע הטרגי רק גרם לי לתעב טיסות עוד יותר. אי הוודאות, לרחף בין ים ליבשה, שום תענוג לא אמצא בזה. בשנה החולפת קרו כמה אסונות נוראים, המטוס המלזי שנעלם, המטוס המלזי השני שהתפוצץ באוויר וכעת, עם התרסקות מטוס “אייר אסיה” המלזי באוקיינוס, הסיכוי לצנוח מהשמיים נראה לי גבוה מאי פעם, לפחות במטוס מלזי. כבר עדיף להפליג ברפסודה, בחיי. 

עוד צילום מחשבון האינסטגרם שלה. בדיעבד, זה מרגיש כמו נוסעים מנסים לתקשר מבפנים 🙁

התמונות שצפו מזירת האסון היו קשות מאוד לעיכול, חלקי מטוס, מזוודות, שרידים של חיים. בחורה אחת המומה שלא תראה את ארוסה יותר, משפחות בוכות בשדה התעופה וכעת נודע שאחד הטייסים שסייע בחיפוש אחר המטוס, הלוטננט האווירי טרי וובואו, טייס המשנה במטוס הרקולס נתקל במחזה מרסק לב: הוא הבחין במים בשלוש גופות של נוסעים מחזיקים ידיים. 

הטייס אשר ראה יותר מדי

וובואו היה בין הראשונים להיתקל בחפצים הצפים בין הגלים ולהבחין ברגע האנושי והמרגש עד דמעות הזה. התמונה הקשה לא תעזוב אותו הרבה זמן.

אני נזכרת במחזה הנורא שהתגלה לעיני מתנדבי זק”א באסון הכרמל לפני שנים: 15 גופות של אנשי שב”ס שניסו לברוח מהאוטובוס הבוער ולהציל את חייהם אבל האש תפסה אותם. הסוף המר לא איחר לבוא והם נמצאו במעגל, מחובקים. ברגעים האחרונים שלהם הם החליטו להיות מחוברים ולא ניתן להעלות על הדעת את העצב והכאב שפקד בהם. 

דרך I100, i100 ניוזק”א

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן