קמפיין חדש ומזעזע נגד עישון מדגיש השלכות פחות מוכרות של ההרגל המגונה

איפה עובר הגבול בין אמירה חזקה לגועל מעורר חלחלה? לא ברור אבל הקמפיין לפניכם מאתגר את הדילמה הזו. בסרטון נראה גבר מגלגל חומר קשה יותר מטבק: בשר אדם נרקב. זה כל כך דוחה לצפייה ויחד עם זאת, מעורר מודעות ופחד ממה שכל העישון הזה יכול לעשות. אחרי שתצפו בזה מעשנים יקרים, תרצו כנראה להדליק סיגריה רק כדי להירגע ואז להישבע שלא תעשנו לעולם.

ראו גם: איך עישון משפיע על הגוף שלכם

את הקמפיין מעורר הבאזז, בכיכוב של דמות בסגנון חניבעל לקטר, השיקו ארגון הבריאות PHE בבריטניה. קבוצת “פורסט”, ששמה לעצמו מטרה לשמור על זכויות המעשנים כינתה את הקמפיין “מוגזם” ורעל”. ועדיין, אחוז הבריטיים המעשנים בירידה משמעותית, נמוכה מזה 80 שנה, אז יכול להיות שקמפיינים כאלה תורמים למגמה.

מה שעולה מהקמפיין זה שלא רק הלב והריאות נפגעות מעישון אלא שאר איברי הגוף הפנימיים. המוטו שלהם: “every cigarette rots you from the inside out” וכן, בהחלט נראה לעין איך הריקבון הפנימי מתחולל בגוף המעשן. גרוטסקי? מזעזע? נורא? הכל נכון אבל זה מה שזה לדעת יוזמי הקמפיין ואין מה לייפות את המצב.

אך תומכי העישון בשלהם: “אין אף מעשן שאינו מודע להשלכות”, אמרו בלובי הניקוטין, ועדיין, לטענתם, עדיף ליצור קשר ישירות עם הלקוחות מאשר להמם אותם עם קמפיינים מזעזעים. הקמפיין מפריך את הטענה המוטעת כי לגלגל טבק פחות מסוכן מלעשן סיגריה רגילה. אבל מומחים טוענים שהטבק זה אותו טבק והסכנות אותן סכנות. 

אין אלא לצפות ולהחליט שהפעם אתם באמת מפסיקים לעשן. בשם האיברים הפנימיים שלכם!

דרך Daily Mail

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן