סוכנות נסיעות המציאה את צילום החתונות היחיד נטול חשש מגירושים

שלושה דברים הם בטוחים בעולם הזה: מסים, מוות וחתונות. הייתי מוסיפה גם גירושים אבל למה להרוס את התקווה על הבוקר. מדי שנה כל כך הרבה נשים צועדות מתחת לחופה עם שמלת כלולות לבנה. חלקן חלמו על היום הזה כבר כשהיו ילדות קטנות. בעוד נשים רבות לא שואפות להינשא לעולם, יש לא מעט רווקות שמשוטטות בעולם הזה בעצבות קשה לאור כך שאין להן עם מי להתחתן. חלקן רצו להיראות כמו כלות יפות, אפילו אם לרגע אחד. כעת זה אפשרי: ביפן.

ראו גם: חתונת הילדה הראשונה בנורווגיה אורגנה מסיבה מוצדקת

הארץ שמספקת כל טרנד ביזארי מציעה כעת גם סשנים מסוגננים עבור כלות וואנאביז. לא חובה להתחתן במציאות, אפשר לשחק בכאילו. עד הסוף. מי שעומד מאחורי החגיגה הלבנה והמדומה היא חברת התיירות היפנית Cerca Travel, שהחלה להציע “חבילת תיירות” ביזארית: Kyoto solo wedding. מדובר בחוויה הנמשכת יומיים, על סט צילומים מעוצב ופסטורלי, על מנת לתת לנשים שמעוניינות להתחתן יום אחד לחוש ביטחון עצמי ושמחה רגעית. 

מי שמשלמת עבור השירות תהנה מצילומים עם שיק של אלבום חתונות יחד עם צרור זיכרונות מתועדים מהחתונה סולו. ולא מדובר בעסק זול, אם לרגע חשבתם. לקוחות משלמים בין 2000-4000 דולר עבור החוויה הכוללת: ערב אחד במלון, ייעוץ אופנתי סביב השמלה, איפור ושיער מקצועי, נסיעה בלימוזינה לסט, צילומים מקצועיים אותם יקבלו באלבום ובדיסק. 

והכי קטע, אפשר לשלם על “חתן יפני” שיעמוד לצדך בסשן ההזוי הזה. אם כבר כאילו, אז עד הסוף. אפשר גם לאכול ארוחת ערב עם המפיק של האירוע ולבלות בספא. מכאן טווח המחירים המורחב. עד כה, כ-30 נשים שילמו על החוויה הזו. רובן נשים מעל גיל שלושים ואחרות היו כאלו שלא היו להן צילומי חתונה יפים וענוגים ולכן ניצלו את ההזדמנות להצטלם שוב.

יפנית אחת בשם טומו סוואנו, חלוצה בת 39, הייתה הראשון להתנסות בדיל הזה. זה שינה לה את הפרספקטיבה. “להיות רווקה בגיל הזה גרם לי להיות לחוצה להתחתן אבל אחרי החוויה הזו השארתי את הדאגות מאחורי. אני רוצה למצוא בן זוג אבל גם אם לא, אוכל ליהנות מחיי”.

אולי היא מקרה במיוחד אבל נראה לי שכל הסשן חתונה הזה היה מפיל נשים רבות לדיכאון אדיר. הרי, בסופו של היום החגיגי את חוזרת לדירה ריקה. לגמרי לבד. הצניחה מיום מלא אנדרנלין והתרגשות לספה ריקה בסלון היא בדיוק מה שתגדיל את הפער בין הרצוי למצוי ותחדד את תחושת הדיכאון אם באמת הבחורה רוצה למצוא אהבה. אם הקונספט היה מלכתחילה רק עבור הסביבה, לעמוד בציפיות כאלה ואחרות, אז לרגע אחד זה ירגיש  כאילו “עשית וי והמשכת הלאה”. 

וכמובן, המקרה של היפנית הראשונה שהרגישה שזה עשה לה טוב מוכיח שישנן כמה שבאמת ירגעו אחרי התמונות. וכי כל הרצון לעמוד עם שמלה היא אובססיה שצריכה פשוט להיות מתורגמת לכמה רגעים טקסיים. מאחר ונשים רבות מתחתנות הרבה פעמים בגלל לחצי הסביבה ולא כי הן רצו בכלל, תמיד טוב להיזכר מה הסיבות שזה כל כך חשוב לך. חתונה אינה ערובה לאהבה וזה מה שעדיף לזכור מכל זה.

דרך Peta Pixel

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן