האמת מאחורי התמונה הוויראלית של מחלקת התיירים מ-1960

למעלה מוצגת אחת התמונות הוויראליות בחודשים האחרונים בתחום התעופה. בתמונה נראים אנשים עשירים למראה יושבים במחלקת התיירים המרווחת ביותר שעולה על הדעת במטוסים בשנות ה-60′.

האמנם טיסות בעבר היו עד כדי כך מרווחות? מתברר שלא היה ולא נברא. כלומר, האנשים אכן צולמו כך אלא שלא מדובר במחלקה קיימת במטוס אמיתי אלא בתמונת הדגמה של בואינג שנועדה להמחיש  את “המטוס העתידי” דאז, תכנון עיצובי שאולי יתגשם יום אחד, שנעלם על כסא מפלט לעבר הלא נודע.

ראו גם: זו כנראה נחיתת החירום הכי מפתיעה בהיסטוריה של התעופה

מדובר בתיעוד של מטוס מדגם פאן אם 747 השונה כל כך מהטיסה הקודמת שלכם בה נמחצתם כמו כריך בין שני נוסעים וחשבתם שאתם הולכים למות מהיעדר חמצן. שלא לדבר על האופן בו הברכיים התעקמו לכם ובקושי עמדתם זקוף לאחר הנחיתה בשדה התעופה בכל טיסה בשנים האחרונות. בעולם אידיאלי, כל טיסה הייתה נראית כמו בתמונה ולא פחות מכך.

אז נכון, מטוסים היו יותר מרווחים בעבר אבל הם גם היו יקרים בטירוף, איטיים להחריד והאפליה הגזענית בלטה למרחקים. בתמונה לעיל אתם עדים לטיסה על טהרת הנוסעים הלבנים בלבד. הזמרת האמריקנית אלה פיצג’רלד תבעה ב-1954 בעבר את חברת פאם אם על כך שהעלו נוסע אחר, לבן, במקומה.  

אמנם, הצגנו כאן את התצלום בצבע אך זה בשחור-לבן נחשב פופולרי יותר וצץ מעת לעת בפייסבוק ובטוויטר. כנראה אנשים אוהבים את אווירת הנוסטלגיה הזו. כעת אם תראו את זה בפיד תוכלו לעוף על זה, אבל לפחות תדעו שלא היה ולא נברא.

דרך Factually

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן