שקנאי, חתונה וסלפי מסביב לעולם: 8 סרטי ה-GoPro הטובים של 2014

2014 הייתה השנה של GoPro. מצלמת וידאו קטנה, קלה ועמידה למכות ונפילות, שהולכת עם כל דבר ולכל מקום – ממש כמו השמלה השחורה הקטנה של קוקו שאנל. יש לה את המוט הנחמד הזה וחיבור ל-WiFi ואם חלמתם להיות ויראליים, המצלמה הזאת היא כרטיס הכניסה שלכם.

אז, באווירת סיכומי השנה ובשביל ההשראה שלכם, קבלו את 8 סרטי ה-GoPro הטובים של 2014. בסיכום השנה הבאה, אולי יכנס גם הסרטון שלכם.

קול חתן ושלוק כלה

אלי ובריאן הם כלה וחתן שמצאו דרך ייחודית לתעד את החתונה שלהם. מצלמת GoPro שהוצמדה לבקבוק ליקר פיירבול (ויסקי בטעם קינמון), שעבר בין אורחי החתונה. התוצאה היא סרטון שהפך ויראלי במיוחד, ומתעד את החגיגות מנקודת התצפית של הבקבוק הכי פופולרי באירוע.

הולך: סרטון חתונה לא משעמם
לא הולך: ויסקי בטעם קינמון
שורה תחתונה: אנחנו כאלה סאקרים של חתונות

 

השקנאי זה החתול החדש

אי שם בהרי מנליק, טנזניה, מזרח אפריקה שקנאי קטן נפגע מסערה, ננטש ע”י הוריו ונאסף מהחוף ע”י אנשים טובים. הם נתנו לו את השם המתבקש Bigbird והתיעוד שלו לומד לעוף בפעם הראשונה הפך לאחד הסרטונים הוויראליים של השנה, ובצדק.

הולך: נו, הצלת בעלי חיים
לא הולך: חולצה מכופתרת ושורטס חאקי
שורה תחתונה: איש אחד עושה ציפור על החוף ומצליח להיראות שפוי

 

להיות אישה

לא פחות מ-100 הטרדות מיניות, מהערות ועד ניסיונות פיזיים להטריד, ספגה הבחורה הזאת במהלך שיטוט בשקט ברחובות ניו יורק, כשהיא לבושה בבגדי ספורט ומצוידת במצלמת GoPro בלבד. הסרטון ממחיש די טוב את מה שעובר על נשים בימינו וברחובותינו, ללא קשר לבגדיהן או לשכונות בהן הן מסתובבות. כל “חטאן”, אם כן, הוא היותן נשים.

נכון לכתיבת שורות אלו, 38,406,827 איש ואישה צפו בסרטון והעלאת המודעות להטרדות מיניות ספונטניות ברחוב מעולם לא נראתה כל כך טוב.

הולך: העלאת המודעות
לא הולך: הטרדות מיניות
שורה תחתונה: מדובר בהפקה של סוכנות קריאייטיב וממש לא בהחלטה ספונטנית

  

סלפי מסביב לעולם

אלכס שאקון הוא אופנוען הרפתקן שמטייל בעולם. אחד עם חיים כמו שחלקנו רק חולמים עליהם. בסרטון בן שלוש דקות (ו-11 מיליון צפיות) הוא חולף על פני 36 מדינות ב-600 ימים. כ-203 אלף ק”מ מסביב לעולם וסלפי אחד.

הולך: חייו של אלכס
לא הולך: להשוות את חייו של אלכס לחיים שלנו
שורה תחתונה: אנשים שמצלמים עם מקל סלפי. חוץ מאלכס, שיש לו תירוץ טוב

 

אנכי, חמש אותיות

בנדאלופ (Bandaloop) מגדירים את עצמם כקבוצה חלוצית של רקדני ריקוד אנכי. בסרטון GoPro הזה הם מופיעים בגובה רב, על קיר בניין עיריית אוקלנד במהלך פסטיבל “אמנות + נשמה”, שנערך בעיר. אחד הסרטים היפים והמקוריים של השנה. אחד שהעין מבקשת לצפות בו עוד ועוד. יפייפה.

הולך: חלוצים ואנכים
לא הולך: לנסות את זה בבית
שורה תחתונה: רקדנים עם שפם

 

החיוך הכי גדול בעולם

לצנוח ממטוס זה מה-זה 2013. הנה מת’יו ארינטוס קופץ מכדור פורח בגובה 6,000 רגל, שהם 1.8288 ק”מ. מעבר לנוף המטורף, היופי של הסרטון הזה הוא בפניו המשתנים של ארינטוס, הדאגה הניכרת בו, המתח שלפני הקפיצה, ההלם הראשוני והחיוך המדהים שלאחריו. אם היה לכם ספק, מת’יו לגמרי מסיר אותו – לעוף זה כנראה הדבר הכי כיף בעולם.

הולך: לעוף
לא הולך: הסאונד
שורה תחתונה: אין ספק שלעוף זה הדבר הכי כיף בעולם

 

הקפיצה המחופפת בעולם

חלילה לא בקטע סופני, אבל גם אנחנו לפעמים רוצים לדעת איך זה מרגיש לקפוץ מהגג. אית’ן סוונסון, איש פעלולים מנוסה במיוחד, עושה את זה כתחביב וכמקצוע. בסרטון הזה הוא קופץ מהגג היישר אל מדרגות לולייניות ממתכת. הוא שרד את זה יפה, המכנסיים שלו פחות.

הולך: לקנות מכנסיים חדשים
לא הולך: לנסות את זה בבית
שורה תחתונה: מעניין מה אמא שלו אומרת

 

תראו, סנאי!

אלוהים מחלק אגוזים למי שאין לו מצלמת GoPro. באמת. אם פעם צלמי טבע היו צריכים סבלנות של פיל, הרי שהיום מספיק שתהיה לך מצלמה שווה וקטנטנה, טיימינג טוב וחצר פתוחה כדי תוכל לתעד את הטבע במלוא תפארתו ויופיו. כך עשה דיוויד פריהייט שהשאיר את המצלמה שלו מתחת לעץ וחיכה לראות מה יקרה. כצפוי, סנאי חצוף גנב את המצלמה וטיפס איתה עד לצמרת רק כדי לגלות שהיא לא אגוז והיא גם לא כל כך טעימה.

הולך: סנאים
לא הולך: עם חתולים
שורה תחתונה: נתראה בסיכום 2015

 

הכתבה מוגשת באמצעות בזק

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן