צפו: הבחור הזה נתן להומלס 100 דולר ובדק מה הוא עשה איתם

מה אתם מרגישים כשאתם חולפים על פני הומלס ברחוב? יש אנשים שמתמלאים בעצב עמוק, חשים אמפתיה גוברת ואחרים ממלמלים בביטול “אה, הוא הביא את זה על עצמו”, “אני לא אתן לו כסף, הוא רק יקנה עם זה סמים ואלכוהול”. בעוד שבהרבה מקרים זה אכן מה שההומלס יעשה, יש גם כאלה שיקבלו סכום כסף כזה ליד ויהיו להם תוכניות אחרות בתכלית.

ראו גם: הומלסים התבקשו לכתוב את סיפור חייהם במשפט אחד

הסרטון כאן למעלה מתחיל כשבחור אחד, ג’וש פאלר לין ניגש להומלס ודאג שיתעדו את כל המפגש בעיניהם. הוא מסר לו מאה דולר ליד והחליט לעקוב אחריו בסתר. ההומלס לא האמין למזלו הטוב וחיבק את הזר. מאותו הרגע המצלמה תיעדה אותו נכנס לחנות משקאות ומזון וניתן להניח שהבחור הניח שההומלס הלך לעצמו איזה בקבוק יין ולהשתכר.

מה שקרה אחר כך הדהים אותו ויאמר לזכותו שהוא טרח ליידע את ההומלס שהוא מצולם, התנצל מעומק ליבו ואפילו עשה עוד מחווה יפה עבורו. בנוסף לכך הוא קנה לו ארוחה ושיכן אותו בבית מלון. מבחינתו, הם הפכו לחברים. מה אומר, לראות ולהפנים שבאמת אין מקום לדעות קדומות. כל מקרה לגופו. אנשים רבים נקלעים למצבים בהם אין להם קורת גג מעל הראש משלל נסיבות וההומלס האצילי וצנוע שלפניכם הוא אדם כזה שמשברים פקדו אותו בזה אחר זה עד שהוא קרס תחת הנטל.

הם לא “אנשים אחרים” אלא כמוני וכמוכם שנסיבות החיים הביאו אותם למצב קשה זה. חייבים לסייג שהסיפור הזה נשמע טוב ואופטימי, עד כדי ספק קל לגבי האותנטיות שלו, אך גם אם יתברר שהכל מבוים, הכוונה טובה והמסר עדיין תקף. קצת חמלה, רגישות ועזרה לא יזיקו בפעם הבא שתיתקלו בחסרי הבית. אז במקום להפנות ראש לצד כאילו הם אוויר, אולי תתנו להם 100 דולר. לכו תדעו, אולי הוא יעשה את הדבר הכי מופלא שעולה על הדעת. 

הנה הסרטון:

וניתן לעזור כלכלית לתומס ההומלס כאן 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן