צמד החתלתולים המקסימים האלה הם הדבר החם עכשיו (תמונות)

תשכחו מגראמפי קאט או מהחתול שדומה לסטאלין, הם כבר קיבלו את 25 דקות המיאו שלהם, הדבר העכשווי הכי ממיס הם צמד חתלתולים סיביריים ופלאפיים במיוחד המצטלמים באווירה ססגונית של חג המולד עם הסטיילינג הכי שיקי.

רק תקלטו את המתיקות הזו. אין דברים כאלה! כלומר יש, במיוחד אם אתם מחזיקים את היצורים המיוחדים האלה בידיים. לא במקרה הם זכו ביותר מ-100 אלף עוקבים מאושרים שלא עומדים בפניהם באינסטגרם.

זה מוכח: אנשי חתולים חכמים יותר מאנשי כלבים

בחשבון האינסטגרם שלהם, pitterpatterfurryfeet, תוכלו למצוא את אליס ופיניגן, החתולים של האחיות הולי ומוניקה מקנדה, בשלל פוזות חגיגיות. נראה שהם בהחלט התעלו על עצמם בכל הנוגע לכריסטמס. מדובר פשוט בסשן תמונות כל כך מקסים שקשה לא לבהות בהם דקות ארוכות, גם אם כל אווירת החג הזו יצאה לכם מכל החורים.

מי שייהנה מנוכחותם הם בעיקר אנשים עם חיבה יתרה ליצורים פרוותיים שמנמנים הגורמים לנו לחלום על לחבק אותם ולעולם לא להרפות ולאנשים המעריכים תחפושות קרועות, הלקוחות גם מ”משחקי הכס”. מצחיק לדמיין את החתולה הזועפת נכנסת לתמונות ומתייחסת בציניות לכל ההשקעה האמריקנית הזו. ועדיין, רגעי התום האסתטיים נגעו לליבי. תראו בפוסט הזה מתנת חג מיוחדת מאיתנו. וזה אפילו לא עלה לנו שקל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן