ניסוי מסקרן בחן מה ילדים מעדיפים: לבלות עם ההורים או מתנות יקרות

אז מה באמת ילדים רוצים? תלוי למי פונים. ניסוי מעניין שנערך ב”איקאה ספרד” בכותרת “מתנת הכריסטמס המושלמת” גייס כמה ילדים מתוקים שהתבקשו לכתוב שני מכתבים. אחד מיועד לסנטה קלאוס והשני להורים שלהם. כאשר ההורים קיבלו את המכתבים הם לא התאפקו מלהזיל דמעה מרוב התרגשות. כן, מדובר בסרטון ממש מרגש שמצליח לגעת בדיוק במקום הרגיש ועוד באווירת החג הקרבה.

ראו גם: אנשים שדומים שתי טיפות מים לרהיטים באיקאה

מה המסקנות? שכדאי שסנטה יהיה עשיר ויביא להם הרבה מתנות חומריות שוות. ההורים? אף ילד לא ציפה לקבל משהו חומרי מהם. הבקשות היו צנועות יותר. ובניגוד למה שהורים חושבים, המתנות לא צריכות להיות יקרות אלא אנושיות. לפנות זמן. לשחק איתם. לדגדג אותם. להקריא להם סיפור. לשחק כדורגל בחצר. כאלה.

נכון, נשמע על גבול הקלישאה ועדיין בעולם קפיטליסטי כאשר בכל דקה כעת רוכשים אנשים באמריקה ואנגליה כמות מתנות מטורפת ומוציאים הון כדי לרצות את היורשים כדאי להפנים: פחות הוא יותר. פחות מתנות חומריות ויותר זמן איכות. 

השוס המרגש הגיע כמובן בסוף. הילדים נשאלו איזה מכתב מבין השניים יעדיפו לשלוח. אכן, דילמה קשה. מה ענו? להורים. שובבים חכמים, בטח ידעו שאחרי התשובה המרגשת הזו ההורים יקנו להם כל דבר;)

הנה הניסוי:

דרך Buzzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן