דיון גזעני: האם שחקן שחור יכול לשחק את ג’יימס בונד?

ההדלפות מ”סוני”, בעקבות מתקפת הסייבר הגדול המאיים על יחסי אמריקה-צפון קוריאה, חשפו פיסת מידע מעניין מאוד בהקשר להמשך סדרת הסרטים של “ג’יימס בונד”. בעקבות סיום הקדנציה של דיוויד קרייג הצנון עלו כמה מועמדים מעניינים לתפקיד הנחשק, אחד מהם הוא השחקן הבריטי אידריס אלבה אשר כיכב עד כה בסרטי קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון. הוא היה יכול להיות ג’יימס בונד נפלא לדברי המתנגדים, אילולא היה שחור.

ראו גם: לא מעט אנשים חכמים חושבים שהסיפור האמיתי מאחורי הפריצה ל”סוני” שונה לגמרי

מדובר בשחקן מוכשר ומוערך, זוכה פרס גלובוס הזהב ב”לותר” שגרף מעריצים רבים גם בסדרה “הסמויה” בתפקיד סטרינגר בל. ועדיין, יש מי שלא רואה איך כל זה מצדיק שיקבל את אחד התפקידים האייקוניים בעולם. מי שהצית דיון גזעני, שלא יאמן שעדיין יכול להתקיים ב-2014, הוא מנחה תוכנית הרדיו האמריקני והשמרן ראש לימבו.

במהלך השנים לא הסתיר האיש את דעותיו בשלל תחומים כשהדבר אשר הנחה אותו הוא שדיונים שנויים במחלוקת הם הכי טובים. הפעם הוא החליט שהשחקן הנפלא “אינו ראוי” לגלם את אחת הדמויות האהובות בהיסטוריה של עולם המסך.

אידריס אלבה. ג’יימס בונד הבא?

מדובר בדמות שגילמו בכל מהלך השנים גברים לבנים (דיוויד קרייג, פירס ברוסנן, רוג’ר מור, שון קונרי וכו’) ולפני שמתקוממים נגד המנחה צריך לראות את הדברים דרך ההיגיון שלו. אם הולכים ראש בקיר, מדובר בדמות שנכתבה על גבר לבן ואם רוצים להיות נאמנים לחזון של המחבר איאן פלמינג, אז שחקן שחור באמת לא אמור לגלם את 007 הג’נטלמני והמתוחכם. “הוא היה סקוטי ולבן, נקודה”, חורץ מנחה הרדיו חובב השערוריות.

ועדיין, ההצעה שהשחקן הבריטי יגלם את התפקיד אינו מופרך בעיני הבכירות בחברת אולפני “סוני” שממש ננעלו עליו. בנובמבר 2015 יסתיים החוזה עם קרייג בעל כריזמה של יוגורט, לטעמי הבונד הגרוע בעולם, ובורסת השמות כבר רותחת.

לפי ההיגיון של מנחה הרדיו, ללהק שחקן שחור לתפקיד משול לכך ששחקנים לבנים יגלמו דמויות שחורות וכמה מגוחך זה יהיה “אם ג’ורג’ קלוני וקייט הדסון יגלמו את מישל וברק אובמה תוכלו לשבץ את אידריס אלבה כג’יימס בונד”, לדבריו. לא יודעת מה לומר אבל מבחינתי שבונד יהיה לבן או שחור, לא מזיז לי. רק שיהיה עם סטייל ושלא ירדים אותי מול המסך.

שון קונרי. אחד האהובים

רוג’ר מור. השיק האלגנטי

 פירס ברוסנן. הג’נטלמן המוחלט

דרך i100

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן