כך נראית היום תינוקת השמש מטלטאביז

שכחו מטינקי ווינקי, עזבו אתכם מלהלה, פו ודיפסי – הכוכבת האמיתית של סדרת הילדים הביזארית “טלטאביז” היתה ללא ספק השמש החייכנית, שהשגיחה על הטלטאביז. במשך שנים רבות אף אחד לא באמת ידע מי התינוקת שפניה הולבשו על השמש. מהקרדיטים ידעו שהשם שלה הוא “ג’סיקה סמית'”, אבל זה שם נפוץ מאוד בבריטניה ככה שזהות השמש נותרה מסתורית.

עד עכשיו.

לפני ימים אחדים, החליטה סטודנטית בשם ג’סיקה אליזבת סמית’ לצאת מהארון בווידוי מרגש: אני היא התינוקת שבתוך השמש.

סמית’, כיום סטודנטית בת 19 להדרכת ריקוד. היא מספרת שכל השנים האלה היא העדיפה לא לחשוף את הסוד, אך באחד השיעורים הראשונים שלה באוניברסיטה, כשהיא התבקשה “לספר לחבריה לכיתה פרט שהם לא היו יכולים לנחש אודותיה”, היא בחרה לחשוף את עצמה. מאוחר יותר באותו יום היא כתבה את הסיפור גם בפייסבוק.

“לאחרונה חגגתי את יום ההולדת ה-19 שלי, ואחרי הרבה מחשבה הגעתי למסקנה שהגיע הזמן לספר לכולם. עד כה הסתרתי את זה, אבל אחרי תמיכה גדולה מהחברים שלי ומהאוניברסיטה החלטתי לצאת עם זה. אני השמש מטלטאביז. היו הרבה אנשים במהלך השנים שהתחזו לשמש, אבל רק אני יכולה לספר את הסיפור האמיתי”.

ג’סיקה היוםדרך פייסבוק 

המכתב מההפקה

ג’סיקה סיפרה שכשהייתה תינוקת, אימה לקחה אותה לבית החולים לביקורת שגרתית. האחות שם שאלה את האמא אם התינוקת החייכנית שלה תרצה להשתתף בצילומים להפקת טלוויזיה שמחפשת “תינוקות חייכניים”. האמא הסכימה, ג’סיקה הקטנה הושבה על כיסא גבוה, ואבא שלה נעמד מאחורי המצלמה ושיחק עם דובי כדי להצחיק אותה.

רק כשג’סיקה היתה בת 18 חודשים היא קיבלה תשובה חיובית מההפקה – והשאר היסטוריה. עם זאת, ההופעה הטלוויזיונית שלה לא ממש הפכה אותה לעשירה. בזמן הצילומים אף אחד לא ידע שטלטאביז יהפוך ללהיט כל כך גדול, והתמורה על זמנה של ג’סיקה הקטנה היתה שכר של 250 ליש”ט וקופסת צעצועים. 

דרך הטלגרף

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן